Tuesday, January 17, 2012

Sunt protestatar!

Tin sa precizez ca nu am luat bataie de la jandarmi si ca nici nu am aruncat cu pietre, sticle, molotoave sau sa dau cu bate, nu am incendiat masini. Eu nu am facut decat sa imi strig of-ul. Lozinca mea preferata a fost aia : Chioru, blonda si piticul sa se duca la nea Nicu. A fost foarte amuzant. Pana in momentul cand am luat contact cu gazele alea urat mirositoare. Intram la metrou si ma trezesc cu un damf ce mi-a mutat nasul instant. Halal. Macar de apucam si eu sa sparg un cap ceva, desi nu imi doream asta. Am si facut sport. Eram pe picior de plecare, pe centrul vechi, cand ma trezesc cu un grup masiv de persoane ce strigau : Vin jandarmiiiiii !!! Dai si fugi tata. Momentan sunt sanatos si nu vroiam sa am gura, nasul, capul spart din cauza alora. Plus de asta de ce sa ma bat cu jandarmii. Ei saracii nu au vreo vina. Sunt acolo la ordine si daca nu le respect sunt judecati, exact ca in armata. Toate ca toate a fost calumea, am ras, am auzit povesti de la mineriada, de la revolutie, pot umple pagini. Insa asta nu e motivul pentru care scriu. Vreau o demisie ce nu o sa vina. Vreau un guvern nou. Si aici e inca o problema, nu o sa se intample. Si va spun si de ce. Au iesit prea putine persoane nemultumite in strada si prea multi indivizi dubiosi al caror singur scop era bataia cu jandarmii. Vreau sa vad o piata plina de protestatari pasnici care sa ii demonstreze domnului cu viermii, ca ceva se poate schimba si la noi in tara. Aici ma refeream la seful lui. Domnul biolog, ce studiaza atat de atent viermisorii, nu e decat un simplu angajat al statului ce urmeaza pana la capat ordinul unei singure persoane. Cand el a fost mai bine spus ales de noi sa ne reprezinte interesele si nu sa urmeze orbeste regulile statbilite de sus. Doresc sa fac un apel la calm, ratiune si echilibru draga cititorule. Violenta nu e o solutie insa un numar mare de protestatari pasnici pot aduce inca o schimbare. Am mai schimbat un dictator si tot prin o actiune pasnica. E drept ca aceasta actiune a degenerat si au fost persoane care au platit cu viata un vis. Nu asta a fost intetia lor. Nu vreau decat sa va aduc aminte ca avem o datorie civica fata de ei. Au luptat pentru democratie si libertate. Se pare ca acum e si randul nostru. Doar ca tiranul are alt aspect. Violenta nu e o solutie. Toata lumea in piata.


Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment