Monday, September 2, 2013

Rosia montana sa o suga!!!

Poate ca sunt eu nebun, Rosia montana sa o suga, mi se rupe fix in doua milioane de bucatele toata putulica. Si am si eu o intrebare, morala si foarte justificata. Unde pelicanu meu au fost toti cretinii astia ecologisti care acum protesteaza si au blocat bl. Regina Elisabeta? Unde au fost toate pizdele astea moraliste cand viata a milioane de romani era pusa in pericol sub conducerea unui regim partial comunist. Si spun partial comunist pentru ca erau ascunsi in spatele portocaliului si a unei orientari de "dreapta". Unde au fost ma astia cand sute de mii de romani protesteau pe un ger naprasnic prin toata tara. Unde erau ei cand oameni de cea mai buna calitate erau batuti si indurau frigul, gazele lacrimogene si prostia jandarmilor? Acasa la caldurica cel mai probabil. Pentru ca sincer sa fiu astia care stau si plang mama natura si felul in care noi o tratam, nu prea au o legatura directa cu lumea reala. Asta de parca mama natura are nevoie de ajutorul nostru. Micile furnicute de care poate scapa cu atata usurinta. Sau poate ca furnicute e prea mult spus. Bacterie, virus, amibe. As vrea sincer sa vad si eu acum daca cineva o sa strige la universitate ca nu are ce manca acasa sau ca nu are cu ce sa isi plateasca facturile. Vreau si eu sa vad cine o sa il incite pe domnul bunicut sef sa demisioneze. Cine o sa le ceara pe Crina si Victorita demise pentru ca in un an si ceva nu au facut nimic din ce au promis? Cine cine cine cine cine cine cine ? Cine dracu ma pune pe mine sa imi racesc iarasi gura de pomana. Mi se rupe de toata clasa politica si va vreau impaiati, asta e 1 si 2 Fuck rosia montana! Da doamne sa fie exploatata toata si aurul ala sa ajunga la pensionari, bebici, sarmani. Sfios sa va stea in gat toata rosia montana nici nu ma gandesc sa imi cer scuze pentru deranj, tot eu anonimul Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment