Tuesday, September 3, 2013

Scleroza multipla roz cu pingatele gambene...

Imi fac iar mea culpa si plec de la premiza ca poate sunt eu cretin sau sclerozat. Insa dezgustul meu pentru animalutele alea laudaroase de la universitate, imi da pe nari. Toti iubitorii astia de scoarta de copac si seminte fara gluten sau smecleu sau ce carnea mea manca ei, ma face sa ma manifest asa. Bai astia astazi un copil a murit mancat de caini. Nu ca ar avea vreo legatura cu rosia voastra pretioasa, ca abia astept sa o vad impaiata si infectata cu toate genurile de boli venerice. Doar in cacatul asta de tara in care traim se poate ca un bebic sa pateasca asa ceva si pe niste fufe frustrate si ne futute de pe vremea lui pazvante sa le roada ochiul maro inca de cacatul ala de rosie. Ma dezgusta ipocrizia si imbecilitatea fufelor ecologiste care inca mai cred ca planeta are nevoie de ele. Si ca fara noi si fara atentia noastra planeta o sa moara. PLANETA o sa fie bine si dupa ce lacomia noastra o sa distruga atmosfera sa si o sa faca SUPRAFATA PLANETEI nelocuibila. Planeta nu are nevoie de tine ci omul are nevoie de om. Scarbit, revoltat si pana peste masura distrus psihic de prostia si inganfarea lor IMI BAG TOATA PUTA, MAI IMPRUMUT SI DE LA VREO DOI, TREI AMICI, IN TOATA ROSIA VOASTRA !!!! Mihai H.

No comments:

Post a Comment