Friday, May 31, 2013

Vreau dunga rosie ...

Bai oameni buni, o iau razna. De 2 ore imi citesc blogul si ma distrez extrem de tare. Am niste glume senzationaleeeee. Sunt foarte tare. Nu inteleg cum nu am ajuns vreun savant ceva sau presedinte sau spitalizat, la 9. De ce imi citesc blogul si nu fac ceva productiv? De ce nu citesc o carte sau ma uit la tembelizor? Pai pentru ca sincer lenea e prea mare ca sa produc ceva bun. Nici chef de dulciuri nu am. Prea subtila gluma? Probabil, mie imi placu. De ce nu citesc? Simplu, nu stiu ... Cat despre privit la tambelizor, banuiesc, sincer ca nu e nevoie sa raspund. Badea tipa la procurori, stiristele panicate, incurca sensurile cuvintelor, filme nu sunt ... Iar deviez. Citeam eu ce citeam, cand imi dau seama ca involuntar am avut o idee gigantica. Imi fac secta. Cult. Am si nume: "Martorii lui dunga rosie in buletin". Nu rade. Nu stiu care esti dar asta care ai ras, esti exclus din secta. Aaaaa .. Eu radeam. Ma rog. O sa incep prin a face profilul unui sectant: - Sa fie cretin; - Sa nu fie mai lenes ca mine; - Sa fie dornic sa imi faca toate poftele; - Sa fie idiot(sa contina in interiorul sau multe idei); - Sa stie sa articuleze 2 cuvinte; - Sa fie in stare sa termine liceul, cu bacul luat; - Sa cunoasca ironie; - Sa poata mereu sa puna integritatea mea corporala pe primul loc, apoi a lui; - Sa rada la toate glumele mele; - Sa ma venereze; - Sa faca doar ce spun eu si sa gandeasca doar cand ii dau eu voie; Asta asa pe scurt. Pentru ca eu caut persoane de calitate iar un om ce va vrea sa intre la mine in secta/cult, are multe lucruri pozitive. La taxa, pe care persoanele ce vor sa imi soarba fiecare cuvantel, nu m-am gandit insa cred ca o sa fie ceva simbolic. Probabil pe undeva pe la 1000 de euro lunar. Asta pentru privilegiul de a pune baza unei noi religii globale. Astept acum dragilor, dobitoci, aaa ... nu martori. Astept sa fiu venerat sau ceva de genul. Stiu ca impreuna putem reforma, ceva. Se poate aplica la mine pe blog. Sau nu.

No comments:

Post a Comment