Thursday, May 30, 2013

Vin mineriiiiii .... in strada la ei :|

Bai prietene, asta care esti tu si care imi mai citesti ocazional blogul ... Ma, au iesit minerii in strada, vor salarii mai mari, ca cica au pierdut 20%. Au fost sa vorbeasca cu nu stiu ce lider sindical, si au fost opriti de doi jandarmi si 2, 3 garduri. Acum stau in o piata ceva, sub umbrelute si promit ca nu o sa se mai duca acasa pana nu zic aia ca ei. Pai in pana mea, e clar de ce nu mai merge nimic in tara noastra. Astia dupa revolutie au reusit ce nu a reusit Ceausescu in atatia ani. Au spalat creierul a 20 plus milioane de oameni si nu au recurs teoretic la strategia lui. Au dat democratie la toata lumea. Si toata lumea a zis sarumana si acum ce facem cu ea? Pai ma nene, de ce nu vad lupte prin valea Jiului, jandarmi cu capete sparte, pulane rupte, scuturi facute praf si mineri marsaluind spre Bucuresti. De ce nu vad studenti care isi iau bataie pe la Universitate? De ce nu sar usile parlamentului cu derutati(deputati) cu tot? Ca am primit prea multa democratie si acum ne cacam pe noi cu tot cu democratia asta. Dar cine stie poate Dumnezeu e roman, si mi se indeplineste si mie dorinta de a vedea sange. Asa sunt eu mai scarbos. Da Doamne ce nu ai dat pana acum la mineri, minte, si te rog eu frumos, vezi cum faci sa plece spre Bucuresti sa rupa capete. Sfios imi fac cruci poate poate, Mihai H.

No comments:

Post a Comment