Tuesday, May 28, 2013

Sunt prea prost pentru lumea asta ...

Din ce in ce mai greu reusesc sa ma adaptez si sa inteleg comportamentul semenilor mei. Politicul ma dezgusta. Blonde, ochelaristi, pitici, cheliosi, bunicute, bombonele, foste fotomodele ce nu stiu sa numere, fufe si fufi va vreau pe marte sa guvernati pitici roz-bombon cu pingatele gambene. Am promis ca nu o sa ma mai iau de ei, sa nu le mai comentez actiunile sau sa imi dau cu parerea, insa dezgustul si lehamitea persista si persista, mai rau ca in reclamele alea proaste. Sa va stea in gat ma ciolanul puterii si noile abecedare. Asta daca se mai tipareste ceva. In caz contrar sa va stea in gat tableta pe care o sa se downloadeze abecedarul. O spun eu si restul populatie ce nu isi permite sa ii cumpere puradelului un calculator, un laptop sau o tableta. Traiesc in tara tuturo imposibilitatilor, condus de orci, porci, pigmei, ratati, fufe, fufi si hoti. La noi nu se comenteaza daca Victoras si Crina iau cele mai cretine decizii ci se naste o isterie nationala cand oierul sef primeste o sentinta. Stiristele turbeaza si la tembelizor il plang sau il pun la zid pe saracul animal. De parca mi se rupe mie scula de Jorhe. Si eu mai sunt si stelist. Traiesc printre turbati, frustrati si tampiti. Nu va mai suport. Oare e atat de greu sa crestem oameni de bun simti si nu tufe ce se bat pe posturi de asistente tv ? E oare atat de greu sa promovam omenia si cultura. Sau e mult mai usor sa dam pe tv analfabeti? Sunt impotriva transplanturilor in general, mi se pare putin ciudat sa ma rog sa moara cineva ca eu sa pot sa traiesc, insa as face transplant de creier multor persoane din jurul meu. Peste 90%. As lua creierul de la nemti sau oi, tot un pas inainte e. Ma sinucid, moral. Adica o sa tac o perioada. Nu am tampit, sa imi tai venele, imi e frica de sange si lesin daca il vad. Sa ma spanzur nici atat, nu stiu ce fel de franghie sa folosesc. Sa ma impusc in cap nu vreau pentru ca imi e frica sa nu ratez, ca Adrian Nastase si apoi raman cu o gaura in cap si rade lumea de mine. Si plus ar scapa prea multa lume de mine si asta ma enerveaza. Nu m-am saturat sa o dezgust. Sfios nu imi mai cer de mult scuze pentru deranj, Mihai H.

No comments:

Post a Comment