Saturday, September 7, 2013

Pentru prima oara lucid...

Poate pun in momentul asta o intrebare lucida si perfect valabila. Vorbeam in urma cu cateva zile cu un amic, pe tema Rosia Montana. Am ajuns amandoi la concluzia ca e o manevra politica, propusa de opozitie pentru a denigra puterea. Nu ca e nevoie de ajutorul lor dar ... Oricum. Acum imi aduc aminte de iarna lui 2011-2012 cand in Bucuresti la Universitate erau alte proteste. Atunci protestatarii au fost batuti si alungati din piata pentru ca erau galagiosi, ocupau partea carosabila si stateau acolo dupa miezul noptii. Astea erau motivele pentru care dupa ora 11 se intervenea in forta. Toata lumea stia clar ca nu ala e motivul. De ce oare acum nu se intampla asa ? E ora 12 si ceva iar bulevardul Regina Elisabeta vad ca e ocupat si aia inca behaie pe acolo. Sa nu fiu inteles gresit pot sta acolo toata noaptea din partea mea. Sa tipe sa urle, sa isi spuna punctul de vedere, e dreptul lor. Insa nu cumva prin acest protest pe o tema foarte mediatizata, se incearca sa se castige putin in sondaje? Nu e cumva acest protest in favoare unui anume partid? Nu stiu dar ma intreb si eu. Sfios imi pun serios un semn de intrebare Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment