Sunday, January 15, 2012

Sa ne ajute Dumnezeu!

Doamne Dumnezeule mare imi e scarba si ma simt tradat, violat si omorat. Deja situatia depaseste limita bunului simt. Sunt dezgustat, scarbit si imi vine sa vomit privind imaginile de pe antena 3. Marele circ din piata Universitatii ma dezgusta si nu credeam ca pot ajung sa traiesc astazi, in Romania anului 2012, pe pielea mea situatia din Libia sau Egipt. Ma dar bine spunea amicul ala al meu, bloger si el, oare de ce ma agit eu atat? Stiam ca aici se va ajunge si strig asta de mult timp. Dar nimeni nu ma aude. Sau nu vor sa ma auda. Semnale de alarma am tot tras. Vreau sa repet, violenta nu e o solutie. Dar noi omul ca animal muscam cand simtim pericolul. Despre daci se spunea ca erau cei mai drepti si mai viteji dintre traci. Noi, peste veacuri, am pierdut asta. Ne meritam soarta. Imi pare rau ca am avut dreptate. Sper doar ca seara asta sa fie un semnal de alarma si totul sa se opreasca aici. Domnilor de la putere nu va vrem. Va rog sa va anuntati demisia. Nu traim in state din lumea a 7 a. Hai bai bravi romani sa semnam demiterea conducatorului.


Sfios, deranj, Mihai.

1 comment:

  1. Misule stiu ca esti in piata , fi acolo si pentru mine si pentru cei care nu putem sa fim acolo ! da , violenta nu este o solutie !
    Toata lumea trebuie sa iasa , eu nu am reusit decat sa ies in Slobozia , dar e bine si asa decat deloc , trebuie cat mai multe voci care sa strige JOS Basescu ! pentru a-i tremura cheliosului plamanii . El nu cred ca isi va da demisia ... el trebuie demis de cei care l-au pus in scaun.. de romani !
    Hai Romania !

    ReplyDelete