Thursday, January 19, 2012

Inca sunt protestatar!

Iar am fost in piata. Acum cred ca o sa dezamagesc multe persoane cand o sa spun ca iar nu am luat bataie de la jandarmi. Sunt mandru de asta. Nu pentru ca e cine stie ce realizare dar vorba lor : "Jandarmii bate tot !"(salutul oficial al jandarmeriei). Si cand bate, bate bine. Iar deviez. Vroiam sa va spun ca imi pare bine ca sunt protestatar. Simt ca fac si eu ceva. Nu ma intereseaza ca nu o sa schimb nimic sau ca nimeni nu o sa ma bage in seama. Aseara tin sa precizez ca pe langa partenerul meu nelipsit de protest, sa ii spunem Chewbaca, au mai fost si doi gabori, amici si ei. Crestea inima in mine cand auzeam din gura lor "Iesi afara javra ordinara!". Si ei au nemultumiri desi nu le inteleg prea bine. Cu toate astea pot spune sincer ca am un gust amar totusi. Parca prea putina lume. Ciudat e ca nu inteleg de ce atat de putina lume. "Ultrasi" nu au mai venit. Bataie nu a mai luat nimeni si ma intreb de ce atat de putina lume. E oare atat de buna situatia la noi in tara? Oare nimanui nu ii mai pasa de sangele varsat in '89. Poate ca romanul gandeste asa : Nu am cu cine sa il schimb pe asta, toti sunt niste tarfe politice deci de ce sa mai ies? Pai eu zic asa da nu avem cu cine schimba insa daca o sa il lasam pe asta sa faca ce face acum o sa ne trezim peste 20 de ani ca tot el e presedinte. Toata lumea in strada. E ca la meci. Lumea tipa, urla, striga din tot sufletul ca vrea sa fie libera sa aiba un trai mai bun si sa fie guvernata de oameni apti. Toata lumea in piata!!! Nu cred ca singurele persoane nemultumite din tara sunt aia care ies in Piata Universitatii sau in cele 20 si ceva de orase din tara. Daca ai ceva de spus. Striga! Hai in piata! Toata lumea afara!


Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment