Saturday, January 7, 2012

O noapte de cosmar ...

Va povesteam mai devreme ca a picat curentul. Doua ore aproximativ am stat pe bezna. Si eu si mama. Tata dormea. E liniste in casa nu se aude decat sunetul lumanarilor aprinse. Pal pal pal.
Pic pic pic. Pic ?!?!?!?! Pai cum. Trebuia sa aud doar pal pal pal. Exact pica apa in casa. De unde oare? De la vecinul de sus? Imposibil imi spun. Asta isi renoveaza casa din 2 in 2 zile. Deci e beton apartamentul lui. Kathrina daca lovea apartamentul astuia era ca atunci cand lupul sufla in casa porcusorului numarul 3. Ala cu casa din beton armat. Cadea tot blocul si apartamentul domnului arhitect ramanea in picioare. Pai si atunci de unde pica. De la vecinul de jos? Esti prost ?!?!?! Da bine bine. E 4 dimineata. Sa ma scutesti, sunt treaz de la 8. Nu ma mai lamentez tai din poveste si ajung la problema. Din cauza unui mester prost sau a unei manopere facuta prost, apa reusise sa se infiltreze si sa dea o gaura in perete. Prin acea gaura acum imi pica pe podea apa. Dragut. Nu ii injurasem destul pe aia de la Electrica. Si ramasesem fara injuraturi pentru ca pe Modava aia i-am plimbat pe la sfinti, persoane iubite ce au decedat, grijanii, zei falsi, organe genitale. Nu stiam ce sa mai scot pe gura. Cu ce sa astup gaura? Cu guma nu merge! Mamaaaa adu niste prosoape sa stergem pe jos si sa le punem acolo sa nu le stricam la aia de jos tencuiala. Dai si sterge, dai si stoarce. Vreau si mopu. Brusc imi aduc aminte de toate cacaturile pe care le-am vazut la Macgyver, ce am mai invatat la lucru manual. Faina, bicarbonatul, ceara topita, scrumul, hartia igienica devin ingrediente pentru prepararea unui fel de mortar. Am renuntat sa spun unele ingrediente pentru ca vreau sa pastrez reteta pana o patentez. Tin sa precizez ca spuma poliuretanica nu aveam si nici de unde sa cumpar. Am incercat sa cumpar sincer. Vroiam chiar sa dau iama in toate benzinariile din oras si sa le golesc de spuma. Dar nimic. In fine mortarul rezista. Pacat ca e deja 5 jumate. Aprind o tigare si incep sa scriu. Astept urmatorul eveniment. Tavanul pare subred. Cine stie asa poate scapa lumea de cretinul sef, EU.


Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment