Saturday, January 7, 2012

Esti o scroafa slinoasa!

Si nu,nu ma gandesc la cineva anume ci pur si simplu vin cu o continuare a articolului precedent.
Vroiam sa fie o caracterizare a genului feminin insa am deviat ca de cele mai multe ori si a iesit cu totul si cu totul alta poveste. Titlul nu reflecta in total realitatea insa toata lumea stie ca eu nu spun mereu ceea ce gandesc cu adevarat ci vorbesc in metafore.
Iubesc femeia, de ce sa ma cac pe mine. O iubesc de fiecare data cand am ocazia. Poate nu atat de mult pe cat as vrea. Dar am o scuza. Sunt un gras anost, urat, cu o gura spurcata si fara filtru. Spun mai mereu ce imi trece prin cap. Nu lucruri bune. Toata lumea a observat asta, pana si tu draga cititorule. Problema mea cu tine draga mioara e ca nu reusesc sa inteleg de ce se rotesc in felul in care se rotesc neuronii aia, in cazul celor mai multe ala. Sistemul vostru de valori mai nou observ ca este foarte simplu. Iar cuvantul care il guverneaz este banul. Deja pentru multe din voi, nu vreau sa cataloghez, nu conteaza daca ala saracu are ceva in cap ci doar daca are un cont mare, o puta medie si sa fie cat mai maleabil. Cat sa va manance din palma. Asta poate vine datorita mileniilor de subjugare si desconsiderare. O dorinta perfida de a schimba iar modul de conducere, o revenire la matriarhat. Egalitatea in drepturi e o iluzie. Emanciparea o idee buna pana in momentul in care unul din sexe devine mult mai egal ca altul. Aici vreau sa fac o precizare nu tin mortis ca noi barbatul sa avem toata puterea, departe de mine asta, ultimele secole sunt dovada perfecta ca noi barbatul datorita factorului alfa, nu x, am stricat mai mult de cat ar putea strica vreodata o femeie lumea. Noi nu facem decat sa ne bazam pe o teorie publicata de marele si ilustrul filozof George Carlin si ea se numeste teoria "Putei mai mari!". E foarte simpla si spune asa: Ce?!?! Au puta mai mare ?!?!?! II distrug. Ele parca au alt stil. Alea bune. Nu scroafa aia slinoasa ce vrea sa schimbe un sistem prost de conducere cu altul tot atat de prost. Sexul nu trebuie sa fie organul care ne guverneaza viata ci creierul. Si el nu poate sa faca asta singur. Are nevoie si de unele reguli de bun simt. Respectul fata de persoana de langa. Nu face altuia ce tie nu iti place. Ca un mic exemplu. Nu cataloga pe cineva dupa aspect ci dupa ce are in cap. Offf vreau o schimbare m-am saturat de toate cacaturile astea, de masurarea lungimii si a diametrului sau adancimii si marimii organelor sexuale. Vreau o schimbare. Toti suntem aici cu un singur scop. Nu stiu care e ala, stiu doar locul in care am ajuns acum e gresit. Go Maya! Go Maya! Go!

Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment