Saturday, January 7, 2012

Imi cresc coltii !

Dupa ce ieri nu ma mai opream din laude si sughitam la fiecare cuvant scris despre mine, astazi ora 2 fara 12 minute vreau sa fac si alte persoane sa sughite.

Furtuna ... firele de inalta tensiune se lovesc unu de altul, pocnesc, sar scantei. Se sparg becurile de la stalpii de iluminat. Apocalipsa ce sa o mai lungesc. Mayasi se inseala. Astazi 7 ianuarie 2012 a venit sfarsitul. Cu toate cele spuse si putand observa cu ochiul liber furtuna de afara, doamnele alea de la Electrica tot nu sunt pregatite pentru o eventuala pana de curent. Bai astia aia care nu pot adormi si vor si ei sa mai vada ceva la televizor ce fac? Sau aia care la ora asta beau un suc in oras. Sau uite inca un scenariu posibil. Sa zicem ca nevastuica mea tocmai a nascut si sunt mandrul posesor al unei chestii mici cu par care ma tine treaz toata noaptea pentru ca ii e foame.
Eu ca un bou, pentru ca astia nu ne mai dau caldura imi pun o sursa de caldura pe baza de curent. Ce fac imi las plodul sa moara de frig pentru ca voi astia, niste dihori turbati nu sunteti in stare sa va pregatiti pentru o situatie "neprevazuta"? Nu sunt tatic! Tin sa precizez asta pentru toate fanele mele. Nu ca interesa pe cineva insa vroiam sa fiu sigur. Si mai nasol e ca daca sun acum la Electrica nu imi raspunde nimeni. Ce ei sunt prosti sa lucreze seara? Ce eu sunt nesimtit sa sun la ora asta? Doar nu ma asteptam sa am curent acum. Noroc cu bateria de la netbook. Pacat ca are doar 3 celule. Cand am inceput sa scriu articolul era plina. Acum e la jumatate si nu au trecut decat 14 minute. O sa turbez de draci. Mersi Bill pentru windows-ul tau 7. Hai doamnelor nu ma mai chinuiti, vreau curent. Nu ma aude nimeni. Nici aici, nici la telefon. Halal tara. Ma cum sa nu imi sara mustarul pe nas? Uit mereu unde traiesc. Bai astia cu plozi mici. Daca va raceste copilul ca e frig sa va duceti cu reteta la astia la Electrica sa o deconteze din factura. Si asa astia au tampit cu preturile lor pe giga calorie. Mai am 34 de minute. Va las dragi consateni. De chinuri ca ale mele sa nu aveti parte. Si cand spun chinuri nu ma refeream la faptul ca am ramas fara curent. Sper sa nu va sara si voua mustarul atat de usor ca mie. Hai ba astia vreau curent. Jos guvernu. Tampesc.


Sfisos imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment