Friday, January 20, 2012

Iar am fost in piata!

Stiu ca iar dezamagesc draga cititorule dar tot nu am reusit sa iau bataie de la jandarmi. Pentru adunarea de ieri nu am de spus decat ca se stia ca o sa fie lumea evacuata la ora 11 iar cei care au inceput scandalul au fost niste portoricani(tigani), nu ultrasii. Am fost chiar pus la zid si perchezitionat. Era de rutina, nu am facut nimic urat acolo. Am facut iar sport. Fortat pot spune. Indemn lumea sa iasa iar in strada si sa o faca in numar si mai mare ca pana acum. Nu va fie frica si Basescu pica. Cei din piata o spun nu eu. Au mai spus ei si alte lucruri, dar acum sunt pudic si nu vreau sa intru in detalii. Cert e ca aseara domnisoarele/gaborii/2 si un sfertii impreuna cu masinaria de propaganda portocalie au functionat perfect. La 11 au spus ca o sa intre in multime, la 11 au intrat. Sper ca asta sa nu sperie sau sa ofere inca un pretext persoanelor care vroiau sa iasa astazi iar in piata. Imi pare rau ca eu nu o sa fiu diseara acolo sa ingros numarul. O sa fiu acasa in Alexandria. Ies chiar singur daca e nevoie. Nu am terminat sa imi arat dezgustul fata de actuala clasa politica. Spun asta mai mult pentru ca nu stiu cine oare poate sa repuna tara pe picioare. Poate Mazare. Am putina incredere si in Daniel Constantin pe care am avut ocazia sa il cunosc si sa discutam. La cel din urma nu stiu insa daca e suficient de copt si daca are puterea sa se lupte cu morile de vant. Ponta si Antonescu sincer sa fiu nu stiu daca pot face ceva remacabil. Stiu sigur ca asa nu se mai poate si avem nevoie de o schimbare. E timpul ca portocala sa lase fraiele din mana. Au facut mai multe pagube ca Cdr-ul. Constantinescu a avut macar mai mult bun simt si a demisionat. Toata lumea in piata. O sa fiu si eu printre voi dar de duminica seara. Jos guvernul. Demisia. Toata lumea in piata.

Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

3 comments:

  1. In principiu de acord cu tine..numai ca esti foarte prost informat ! Constantinescu nu a demisionat , el si-a dus mandatul la bun sfarsit , au fost insa demisi 2 Prim-Ministrii ( Ciorbea in 98 , Radu Vasile ( dupa incercarea de mineriada din 99 ) si in final a fost instalat Mugur Isarescu , actualul si fostul Guvernator al BNR .. care a resit sa isi termine cu capul sus mandatul ! .
    Constantinescu , cred eu .. era un domn , fata de ce inseamna politica in Romania ! Nu era locul lui aici , cu toate ca a vrut sa faca lucruri bune.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ai dreptate ... imi asum gafa! M-am lasat purtat de val si am uitat sirul evenimentelor. Insa dupa un mandat dezastros macar el a avut bunul simt sa nu candideze iar. Al nostru presedinte dupa primul lui mandat, a avut nesimtirea sa continue sa ne fure.

      Delete
  2. Da , dar vezi tu .. prostiea l-a crezut pentru o galeata !

    ReplyDelete