Tuesday, July 3, 2012

Acum, e acum : Imi dau drumul !

Iar te gandesti la o tampenie. Si eu tot asta fac. Desi tot eu am pus titlul. Nu o sa fie un roman erotic ceea ce urmeaza, dar nici ceva ce poate undeva in viitorul apropriat sa castige vreun premiu. O sa fie o alta insiruire de ganduri tampite, dezlantuirea unui cretin, pe societatea din care face parte. O sa va spun mai pe scurt de ce am momente in care cu tarie imi doresc sa ii stiu pe toti cei ce ma enerveaza, la locul lor. De preferat sub o paturica de pamant. Sunt o persoana ce provoaca dezgust, antipatie si ura in alte persoane. Imi place asta, mai ales pentru ca de cele mai multe ori nici ele nu imi sunt prea drage. Deci fara sa o mai lungesc as dori sa va vorbesc despre ultimele mele antipatii si ure. 1.Adrian Nastase. Pentru ca desi a fost premier al Romaniei in singurul moment in care putea sa faca si el ceva bun pentru noi, ca si pana acum, a esuat. 2.Asistentele TV. Atat le urasc din toata fiinta mea. Mai mult pentru ca impreuna cu retardatii ce le baga in emisiune promoveaza o stare naturala de retardare. 3.Urasc sa vin acasa de la munca. Nu pentru ca imi place prea mult acolo si ca nu as mai vrea sa plec. Ci pentru ca in drum spre casa trebuie sa merg cu tramvaiul 32. La ora 5. Cand din un mijloc de transport se transforma in sauna. 4.Urasc si ma deprima proastele si prostii, pentru ca in prostia lor traiesc cu impresia ca ei le stiu pe toate si ca ne sunt superiori. 5.Urasc fufele. 6.Orice functie ce are un nume in engleza.E ca si cum ai spune: "I am currently indisposed, whipeing my ass with tp ! ", cand tu te stergi la cur cu hartie. Ceea ce e mult mai romanesc si sa nu ma cac pe mine, suna si mai bine. 7.Imi vine sa ii zbor capul persoanei care ma ia de prost. Doar eu am voie sa fac asta, si o fac doar cand merit asta! 8.Urasc orice forma de guvernare, prefer anarhie. Sau cel putin asta prefer de cateva luni, incoace. 9.Urasc agitatia, prostia, taraboiul, aroganta, persoanele cu complex de superioritate in general,cliseul, modestia cand nu e cazul. Lista poate continua insa imi e din ce, in ce mai multa scarba sa vorbesc despre, lucrurile ce imi sunt atat de dragi. Asta e top-ul meu, asa antipatii si ure am destule. Este suficiet sa ies din casa sau sa aud pe cineva ca deschide gura si spune cine stie ce tampenie. Sfios, scuze, deranj, Mihai.

No comments:

Post a Comment