Tuesday, July 10, 2012

Ca sa fiu clar...

Motivul pentru care eu nu vreau sa mai comentez, politicul pentru moment e simplu. Am impresia ca demiterea si ceea ce a fost facut pana acolo nu sunt din punct de vedere constitutional tocmai legale. De la schimbarea, presedintilor camerelor, pana la numirea noului avocat al poporului si toate schimbarile premergatoare. Ca stiu, sunt constient de asta, ca nimic nu se putea rezolva, in tara asta fara un abuz, asta e alta problema. Insa eu prefer un politician cinstit. Desi trebuia sa stiu ca noi, nu avem asa ceva. Presedintele acum nu se putea schimba fara un abuz. Insa cu mai multe ??? Si stiu ca indoctrinatii, care striga in sus si in jos ca totul a fost constitutional si ca datorita spalarii creierului lor ei vad totul in roz, o sa ma blameze pentru ceea ce spun. In cur ma doare. Trebuia schimbat ? Da ! Asa ? Nu !!! Acum pana si aia de la UE sunt cu ochii pe noi. Chiar vreau sa vad pe unde o sa se scoata camasa in fata celui mai puternic om din Europa : Angela Merkel. Si pentru toate bovinele alea care asculta antena, sfat : "CCR.ro". Acolo au aparut toate deciziile curtii. Nu in gura pedestrasilor. Nu stiu daca inca decizia de vineri mai e pe site, in formula sa initiala, cea pe care am apucat sa o citesc si eu, sau daca cea de ieri e in stare pura, insa ....... Nu vreau sa o mai lungesc. Imi e sila. Nu sunt genul care sa strige : "Lovitura...", "Sunt furat ..." sau orice alta tampenie, insa ........ Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment