Sunday, July 29, 2012

Moment isteric !

Nu am apucat pana la urma sa ajung la vot insa, tin sa felicit pe aceasta cale partidul social democrat pentru victorie. Este ora 23:09 si ii felicit deja pentru ca procentul de persoane ce au fost la vot, e atat de apropiat de infamul 51%, incat mai mult ca sigur ca o sa se stranga cei 9 milioane si ceva de romani. Nu ii blamez, pentru ca si portocalele au facut tot asa, insa devin din ce in ce mai dezgustat de societatea in care traiesc si de turturicile credule, care ma inconjoara. A functionat tot si tutele au pus iar botul. Masinariile de propaganda au functionat perfect. Baselu pica. Cred ca shahistii ex-portocalii sunt acum rosiute. Am vazut practic acelasi film. 2008 reloaded. Oitele au iesit iar la vot si pac, apare schimbarea. Schimbare, bine venita. De ce sa ma cac pe mine, eu personal, vroiam in urma cu cateva luni sa vad portocalele decojite, belite in ultimul hal. Sa fie sange, tipam. Nu am prea comentat evenimentele ultimelor saptamani din mai multe motive. Am avut ceva personal cu felul in care s-au petrecut evenimentele. Si mi se pare ciudat cand cineva vine si imi spune ca el vrea sa ma apere, defaimand democratia. Dar poate ca asta sunt doar eu, un mucos care nu intelege nimic. Si care intelege prin schimbare, sange mult, mult,, sange. Doar asta tipam ca vreau. Imi doream haos, imi doream anarhie. O lovitura de stat spuneam. Sa stau in fata televizorului cu cipsuri si cola si dau un SMS sa votez cum sa fie omorate diferitele persoane politice. Dar nu am avut parte de asta. Nu am dat mesaje la tv, nu am trait sa vad puterea in mainile poporului. Ci doar un stil de facut politica extrem de familiar. Inlaturarea haosului prin haos. Prin deruta, manipulare, prin prostia vecinilor mei, a concetatenilor mei. De la care ma asteptam ca in momentul in care in tara se intampla ce se intampla, sa inceapa sa strige. Mi se falfaie de voi baaaaa!!! Sunt iar luat cu zaharelul si promisiuni desarte. Dar tara in care eu credeam ca locuiesc, nu cred ca mai exista. Imi e atat de distanta. Atat de moarta. Ii impartaseste soarta Atlantidei. E disparuta, zace sub ape sau moloz. Romania e doar pamant. Locuitorii ei sunt urmasii romanilor, nu a dacilor un neam impresionant, onorabil. Ne comportam ca niste tarfe romane, moarte de sute ba chiar mii de ani, care isi ridicau fusta in fata alui care ii datea o gura de paine si nimic mai mult. Nu se intreaba daca tara lor e pe drumul cel bun sau daca ....... Daca ce ? Nimic! Imi racesc gura de pomana. Si asa din cei putini cititori pe care ii aveam, vad ca de o saptamana si ceva, nu ma mai viziteaza nimeni. Deranjez poate. Cine stie .... Presedintele isi pierduse sustinerea parlamentului. Opozitia avea majoritate. Era oare momentul sa ne batem joc iarasi de sarmana noastra tara si de statutul sau? Era oare iarasi momentul sa facem euro sa creasca? Era oare iarasi momentul sa ne batem joc de noi? Era! Ne meritam soarta fratilor, va jur. Sincer sper sa ma insel si sper sa nu am dreptate. Imi e frica pentru ce poate sa urmeze. Astea fiind spuse : Cheluleeeeeeeeeeee _)_ :))) >:P ! De cand vroiam sa fac asta. Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment