Sunday, July 29, 2012

Recalcitrantul vorbeste ....

Doresc sa fac o corectare. Eu nu ma duc astazi sa votez ... nu vreau sa am simt civic astazi ... Asa sunt eu mai nesimtit si cu durere de fund ... Pot vota alte persoane pentru mine. Asta e punctul 1. Si 2 daca totusi ajung in o sectie de votare nu o sa mai votez "NU". Eram si eu nervos. Eram asaltat si iritat de ideea unui partid politic ce ma salveaza. Oricum daca nu ajung sa votez, o sa voteze alte persoane pentru mine. Sper, optiunea tot aia e. Motivul pentru neprezentarea mea e simplu. Nu sunt in Bucuresti unde am buletinul iar cartea mea de alegator nu stiu unde e. Am spus asta si o sa o mai spun, ce se intampla astazi mi se pare o idiotenie si sincer imi e frica pentru ce poate sa urmeze. Presedintele urma sa isi piarda mandatul in scurt timp, insa noi ca specie cretino-idoata preferam sa credem ca era aboslut necesar acest referendum si sa permitem aliantei sa faca exact ceea ce au facut si portocalele, anume sa molesteze duduia democratie. E moarta saraca, in sant, legata la gura sa nu poata tipa, la maini si picioare sa nu poata riposta. Preferam sa se urmeze toate caile legale, sa nu se rezolve nimic, sa mi se demonstreze ca ei au moralitate, ca aia au stricat tara si ca au facut in asa fel incat sa ramana fraudulos cu ciolanul in gura. Nu a fost asa si la acest referendum se ajunge prin aceleasi cai. Mi e pare o mare ipocrizie sa mi se spuna ca ne vom bate cu ei cu armele lor. Intrebarea mea e : Oare o sa va folositi de cai similare in pastrarea ciolanului? O sa ma doara curul tot atat de tare ? Sper ca o sa pot sa traiesc sa vad pe pielea mea raspunsul la intrebarile astea! Multa bafta Romanule .... Iesi sau nu la vot! Nu esti un tampit daca nu iti exprimi optiunea politica, eu personal te inteleg. NU AVEM O OPTIUNE CLARA! Trist dar adevarat. Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment