Monday, July 23, 2012

Asaltat...

Deci cu mana pe inima si din simplu dezgust o sa va spun ceva. Bai fratilor ce nu il mai suportam eu pe presedinte, pe astia chiar ca o sa vomit daca ii vad pe strada. Asaltul manipulator rosiatic, isi face loc pe toate siteurile, pe care eu personal le credeam decente .... Da nici acolo nu mai ai loc de ei ... Cu cine votezi la referendum ??? Voteaza in sondajul meu si castigi 1000 de lei. Sa imi papati cucul!!! Si voi si aia care va dau bani pentru reclama/manipulare. Sa opriti voi, din manipulare, doar ce poate sa va umple gura. Asta in conditia in care sfatuitorul lui Basescu e atat de dus cu pluta, incat pentru o secunda am fost pierdut de sloganul lor si am crezut ca e ai rosilor. Ei au distrus democratia ... Frectie la erectie! Nu domnilor atat opozitia cat si guvernarea au facut asta! Hotul sitriga Hotul! Imi e scarba sa ma mai consider roman. Cetatean al unei tari "democrate", asta prin definitie doar. Eu o sa ma duc la vot. Sa pun amprenta pe el. Sa fie nul. Atat si nimic mai mult, pentru ca o varianta viabila, nu am. Desi daca stau sa ma gandesc mai bine ... Si nu cred ca imi iese porumbelul asta din gura :O sa votez NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. Abia astept ca trepadusii, sa imi spuna ca sunt cretin. Ca am fost PSD-ist. Ca am tipat in sus si in jos ca una, ca alta. Ca nu stiu sa scriu, ca sunt analfabet si daca ma prind pe strada imi scot toti dintele din gura(intentionat am scris:"imi scot toti dintele"). Doamna mea democratia moare violata in sant si baba, a.k.a poporul roman, se piaptana . Halal. "Pentru Arafat" au iesit toti cretinii in strada, insa cand au un motiv intemeiat si cand vad ca dupa o guvernare de aproximativ 5 ani, dupa cateva luni in care opozitia e la putere se intampla ce se intampla, stau ca tutele in fata televizorului si striga Jos Basescu. Proastele familiei. Imi e sila sa traiesc printre voi ... Ma dezgustati !!! EU VOTEZ NU, NU PENTRU CA IMI PASA , CI PENTRU CA AU TRECUT DOAR CATEVA LUNI IAR DE ASTIA SUNT MAI SATUL CA DE AIA . SA VINA REGELE!!! Sunt atat de scarbit incat o sa fac ce nu am facut in viata mea , o sa imi dau share la propriul link pe Faisbuc!!! NU IMI MAI CER SCUZE PENTRU DERANJ !!! IMI E PREA GREATA!

No comments:

Post a Comment