Saturday, July 7, 2012

Romania mea ...

Imi cer scuze pentru postarea anterioara si pentru ca a ramas pe blog doar cateva minute, insa imi gaseam foarte greu cuvintele si parea trasa de par. Nu vreau sa imi mai ocup timpul cu analiza politica a ultimelor evenimente. O sa imi mai dau cu parerea doar in momentul in care o sa am ceva bun de comentat. Nu stiu daca ceea ce se intampla de cateva saptamani este constitutional sau nu si prefer sa vad suspendarea presedintelui ca o victorie a poprului roman si nu a unei aliante politice. Ce o sa se intample in urmatoarele saptamani pe plan intern si extern ... nu stiu. Sper doar ca ultimele evenimente sa nu aiba repercursiuni pe plan extern. La noi in tara pot spune doar ca circul abia acum incepe. Astept cu interes. Nu o sa ma duc la vot. O sa stau acasa, suc am, cipsuri ma duc mai incolo sa imi iau. Astept si ma rog. In rest, Dumnezeu cu mila. Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment