Wednesday, June 27, 2012

Na, poftim cultura !

Perle bac : - In cunoscuta balada "Miorita", sunt descrise cateva intamplari in care sunt implicate doi criminali, o oaie turnatoare, si un cioban ce socheaza prin prostia lui. -Lebada moare de cîte ori cînta. -Animalele salbatice traiesc în padurea zoologica. -In China traieste foarte multa lume care manînca o abundenta de orez, se încheie la gît si-a inventat guma de la capatul creionului. -Creierul este un organ oarecum indispensabil capului. -Rascoala începu spre seara si taranii îsi aprinsera lanternele ca sa vada drumul spre ciocoi. -Si cînd Petre Petre o vazu pe Nadina dezbracata îl gîdila în talpi. -Descoperirea Americii s-a produs într-un moment de neatentie a pazei de coasta. -Nilul este un fluviu ramas de pe vremea faraonilor. -Soldatul Ionescu avea o misiune importanta: belea ochii la avioane. -Mos Danila îsi facu rugaciunea catre Dumnezeu dupa ce muri. -Nichita Stanescu a stiut el de ce a pus virgulele si punctele acelea în poezie si nu ma bag eu în ce a facut el. -Legile nescrise ale satului sînt respectate cu strictete de Vitoria, Gheorghita si cîinele lor. -Metoda folosita de Ion pentru a pune mîna pe pamîntul Anei este însarcinarea. -La începutul fiecarei poezii eminesciene sta plantat cîte un tei mai gros sau mai subtire în functie de cîte strofe are poezia. -Cînd eroul muri împuscat de nemti pe cîmp, simti miros de marar si de patrunjel. -Pe aeroportul Otopeni se luptau nemtii cu americanii, iar românii trageau, cu succes, cînd în unii, cînd în altii. -Ceahlaul este situat sus pe munte. Nu stiu daca sunt toate de anul acesta insa am vrut si eu sa imi mai schimb putin genul de postari. Satul de sinucideri esuate, de balene esuate, de lasi, fufe si hoti, am pregatit aceasta mica postare. Bai astia, dragi pustani, dragi imbecili, dragi bai astia si eu am dat bacul acum ceva ani. Nu stiam mai nimic, insa eu spre deosebire de voi, nu eram atat de impertinent si am avut decenta, ca in momentul in care eu nu stiu ce sa scriu sa apelez la un coleg mult mai bine pregatit ca mine, fie ca pregatirea lui venea din o cartulie micaaa, micaaaa. Dar, ma rog. Sfios imi cer scuze pentru deranj, Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment