Saturday, June 2, 2012

Vorbesc, de dragul meu ...

Mai bine spus scriu de dragul meu. Imi place sa cred ca nu am ajuns atat de senil pe cat par. Vad pliciuri cum candideaza, vad oameni mai ales prin sectorul 5 cum vor sa curete gunoiul, sau candideaza pe baza unui C.V. ce include Vacanta mare sau patron de bar. Campania e pe final. Au promis, au jurat sa apere tara si orasul, sectorul in care candideaza, de hoti, tradatori, hahalere, de Voiculescu si toata antena1, in slujba crucii si a lui Dumnezeu. Sau mai nou un nene care da cu pliciu in o tanti, imi spune mie ca el o sa falimenteze o institutie publica doar de dragul decongestionarii traficului. De parca eu boul de clasa medie aleg sa circul cu un mijloc de transpor jegos si plin de odoruri corporale, in detrimentul propriei mele masini, pentru ca trebuie sa dau 50 de lei pe un amarat de abonament. Ca si cum eu daca ma duc cu masina zilnic la munca, dau mult mai putin decat daca as plati un abonament. Lumea politica romaneasca in ultima luna se intrece in dume de prost gust. Cred ca incearca sa ma scoata din sarite. Sau atat ii duce pe ei capul. As vrea sa raman in sfera politica insa totusi sa parasesc putin lupta pentru primarie. Bai doamna alianta Usl. Ce se mai aude cu motiunea aia de cenzura impotriva domnului Prese ? Aaaa ??? Am inceput sa rontaim din ciolan si deja nu ne mai intereseaza ? Serios ? Am si uitat ? Ca sa vezi .... Joc de glezne si memorie scurta. Clasa politica se comporta exact ca un fotbalist... sau ca Bute... Ajung in ring si gata au uitat ce era de facut. Pai nu e frumos doamnelor. Sau o motiune contravine cu programul de somn al lui Crin. Probabil. Deci bai astia. Iar ne mint fufele astea. Eu propun asta. Atentie mare. Mazare dictator. Toata lumea stie ca nu e curatul, curatilor , dar face treaba. Si mai face si locuite ieftine. Iar cand o ia razna, si o sa o faca, pentru ca puterea corupe, ne comportam ca libanezi. Eu personal o sa stau acasa pe 10. Sau ma duc doar de dragul de a mai baga in urna un vot anulat. Desi la mine acasa, unde am eu drept de vot, e clar cine iese, asa ca nici nu ma mai chinui. Insa eu daca am o ruga la voi astia 1, maxim 2 cititori. Daca ajunge careva la vot ... sa umpleti casutele alea de stampile. Toti merita una. Cei mai buni si mai curati dintre romani ei sunt. Sfios insa dezgustat pana peste masura de tufele astea care apar in poze pe blocuri, garduri, geamuri imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment