Tuesday, June 12, 2012

Surprize surprize! Fara Andreea Marin.

Dragi prieteni si cretini, am scapat de una mai avem inca 3. Inca 3 luni in care o sa fim torturati ca si luna asta. O sa ni se bage pe gat, in geamul de la masina, in casuta postala sloganuri idioto-cretinoide. O sa ni se spuna iar pe la tembelizor cat de mult contam noi si cat de mult ne iubesc ei si ne vor doar binele. In schimbul unui vot. Pe care, ca de la om la om va spun, ca ei il merita nu aia verzi, mov, portocalii. Hai ca sa nu ma mai invart in jurul cozii. O singura mare surpriza. Boc la Cluj. Nu o sa lungesc asta prea mult. Nu reusesc sa imi explic cum, de ce si iar de ce ??? Omeneste imi e fizic imposibil sa imi dau seama de ce un oras care pana acum avea oameni aparent normali, a reusit sa il aleaga pe Mutulica. In rest victoria Usl-ului era previzibila. Si intre noi fie vorba fara cumparari masive de voturi. Din punctul meu de vedere nu era nevoie. Pdl-ul nu avea nici cea mai mica sansa, nici cu voturi cumparate. Din punctul meu de vedere era inutil sa cumpere acum voturi cand pot strange bani pentru alegerile din toamna, unde conteaza foarte mult o prezenta in senat sau in camera derutatilor. O alta surpriza sincer mi se pare si ca Poteras nu a luat. Nenea ala care a castigat totusi am crezut ca face parte din lista de pioni de sacrificiu. Moacele alea pe care le pui pe un sector/colegiu/localitate unde esti sigur ca nu ai nici cea mai mica sansa de castig. Vanghe era ca si sigur inca un an in casa lui fara turnulete, Oprescu era imbatabil, mustaciosul cu plici nu avea nici o sansa. La mine acasa Alexandria, Teleorman, era clar ca o sa defileze Dragnea si ai lui. Astept cu interes sa vad cum o sa fie campania de derutati si sematoli. Sper sa vad o lupta frumoasa cu mult sange si capete cazute. Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment