Friday, June 22, 2012

Welcome to never never land ...

O sa incep prin a spune ca sunt derutat maxim ... Adica ... BAa...?!?!?! ... Ultimele 2 zile sunt pline de, niste chestii, niste treburi ... Pe care eu personal nu am cum sa mi le explic. O sa incep prin a spune ca nu sunt cel mai mare fan Adrian Nastase insa nu sunt nici un fanatic ce se roaga sa faca vreo complicatie si sa ii urmarim inmormantarea la tv. II doresc mult sanatate, asta sa fie clar. Asa si ca sa o luam cronologic. A.N. primeste o condamnare. 2 ani cu excutare. Astia indoctrinati, simpatizantii si activistii de partind incep sa tipe : "-Basescuuuu e de vinaaa!!! Huooooo, e o condamnare politica !" . Domnule Presedinte in acest moment, azi 22.06.2012 eu devin fan. Sincer va spun. Adica a facut ceva ce nimeni nu a avut curaj. Sa ii iei pe aia care fura pe fata si sa le oferi si o condamnare. Acum astept sa duca treaba pana la capat. II astept in aceeasi postura si pe domnul Boc, pe doamna Udrea, doamna Roberta, pe Domnul Videanu si lista sa fiu sincer imi doresc din tot sufletul sa includa toti politicienii corupti. Bine, bine nu toti am si eu preferatii mei. Pe Mazare eu as vrea sa il vad presedinte. Imi place rau omu. Deci am deviat si cred ca uit sa spun ce e mai important. Domnule Basescu, pentru implicare, daca este reala, eu devin fan. Astept cu nerabdare si urmatoarele persoane. Dar sa mai schimbati si culoarea lor. Adica sa nu fie numai din tabara bunicutei. Acum pentru simpatizantii domnului A.N. care tipa, plang, arata cu degetul, era momentul sa inceapa si la noi in tara ca o persoana, pe care toti o cunoastem ca nu e foarte curata, sa se duca sa se curete putin, la mititica. Si hai sa fim seriosi, daca stam sa ascultam zvonurile cred ca nu era capat de drum pentru o asa Bombonica. Concluzie : EU Mihai Haita sunt pro condamnari ... fie ele politice, atat timp, ce persoana e vinovata, sa plateasca. Despre tentativa de suicid, mare cacat. Codrin Stefanescu, vorbea pe, nu mai tin minte ce cacat de canal tv, ca vezi tu, bai nene a avut mare curaj sa faca asta... Curajul sinucigasului despre care se vorbeste in psihologie... Hai sictir muceo !!! In momentul in care decizi sa iti iei singur viata din diferite probleme nu esti viteaz ci o persoana foarte slaba de inger !!! NU esti viteaz ci las !!! Patetic!!! Iar despre teoria conspiratiei cum ca totul a fost premeditat si ca, 1 si cu 1 fac 4,5/6*2:4+1,2387= dracu sa ma pieptene, atunci da. Si deci pana la urma de ce ma agit ? De ce oare am spus ca au trecut doua zile pline de evenimente ? Cand tot ce s-a intamplat a fost ca un fost prim ministru dupa ce a fost gasit vinovat pe buna dreptate, ca e hot, a incercat sa se sinucida pentru ca a primit pe buna dreptate o pedeapssa de 2 ani. Din care facea maxim 8 luni si pleca apoi acasa la conturile lui pline si isi traia fericit, ce ii mai ramanea din viata. Si ce e cel mai trist e ca a incercat sa se sinucida. Daca avea putina decenta si era pe buna dreptate, un om just si curajos, reusea. Am fost fan. Adio tovarase !!! La revedere. Ii astept si pe restul. Scarbit imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment