Wednesday, June 13, 2012

Din seria "Nu inteleg cum intra atata apa sub dus !" partea a-III-a

Nu inteleg procesul, gulia aia e mica si curge la apa de sub ea incat eu am devenit etern fascinat. Promit ca o sa imi dedic viata deslusirii acestui fenomen. Poti sa iti faci dus jumatate de ora, poti sa cureti wc-ul cu el ore in sir, pana ce ultima farama se dezlipeste si ea continua sa cada din gulie. O femeie de exemplu nu poate minti atat. Roberta nu poate numara atatea picaturi de apa. Dar eu dupa cum toata lumea stie deja eu sunt depasit mai mereu de situatie si nu reusesc sa pricep prea multe lucruri. Dupa cum spuneam ieri, eu nu pot intelege cum Mutilica a castigat Clujul. Sau cum iarna nu e ca vara. Dar ce e cel mai grav nu inteleg cum un guvern nou format si venit din spate cu niste platforme si niste idei gata facute, isi uita dupa prima saptamana toate promisiunile facute. Nu inteleg cum o simpla cadere de guvern, poate face ca sute de nemultumiri sa fie uitate si odata cu venirea caldurii sa nu se mai iasa in piata, la o samanta, la o urare de dulce, la umplut de frigidere cu carne. Metaforic vorbind. Parca prin iarna caderea guvernului era doar una din doleantele multimii. A doua era demisia presedintelui Romaniei. Punct comun cu cel al aliantei. Uslistii parca, din cate tin eu minte isi doreau asta din tot sufletul si depuneau motiune de cenzura dupa motiune. Nu era saptamana fara sa auzim de o noua motiune. Dar uite cum o luna de campanie te face sa uiti de lucruri banale. E ca si cum eu as face caca si as uita sa ma sterg. Si e de cacat. Jur. Te mananca, apar tarzanei(acele bilute cacacioase prinse de firele de par) si te iriti. Nu e frumos domnilor. Am spus asta si am sa tot spun asta. Suntem o natiune de uituci sau poate o natiune de bolnavi psihici. Cert e ca eu devin din ce in ce mai scarbit de toata tara asta si de prostia ce ma inconjoara. Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment