Thursday, August 16, 2012

Vorbesc, sa ma mai aflu si eu in treaba.

Sunt somer. Cretin demisionar. Tin sa precizez, dragi prieteni si tovarasi, bai astia, mai bine zis. Astazi al vostru tampit a demisionat. Motivele nu sunt atat de importante, insa eu sunt foarte mandru de ce am facut. Si desi despartirea mea, de fostul meu loc de munca a fost extrem de amiabila, am o bucurie teribila in suflet. Nu pentru ca aveam ceva personal cu locul de munca, ci pentru ca nu credeam ca e atat de tare sa iti dai demisia. Stiu ca pare ciudat, cretinoid totusi sa spun asta, insa eu jubilez. Sa te duci in fata unei persoane care te conduce si sa ii spui, gata plec ... E incredibil. Asta o sa fie urmatoarea mea meserie. Vreau sa fiu demisionar. De acum o sa imi caut locuri de munca doar ca sa imi dau demisia. Stiu ca sunt copil. Dar poate asa reusesc sa inspir si alte persoane sa ma urmeze. Poate o sa stabilesc un trend si maine, poimaine o sa vedem sefi de stat care fac asta. Desi dupa cum il vad pe domnul Baselu ca se comporta, am impresia ca asta chiar isi uraste locul de munca. Nu e deloc glorios. Mie imi placea unde lucram poate am uitat sa precizez asta. Si poate ca domnul ex, actual, viitor, fost presedinte nu vrea sa ne dea placerea asta. Nu vrea sa ne spuna : BA dragi romani ! Ma cac in presedentie ma !!! Sa va spalati cu ea pe cap. Eu sincer, nu inteleg atitudinea primului Logan al tarii. Domnule, bai asta, nea papleaca, iti spun sincer, e caterinca rau, sa iti pap chestia aia sfrijita si mica, de nu. Acum citez : "Sa moara familia mea .... si mama !!! de nu iti zic adevarul !". Durerea aia de puta e mic copil,pistol cu apa chiar, pe langa mandria cu care ti se umple sufletul cand demisionezi. Ce zici, te bagi ? NU !?!?! Nu ma mira. Ma rog tu pierzi. Iar am deviat nu ? Stiu imi pare rau, nu pot sa ma abtin. Si de si stiu ca singura macaroana de care trebuie sa ma doara e a mea. Nu pot sa nu ma gandesc zilnic la al nostru Loganist sef. In urma cu ceva timp aveam o vorba prin care spuneam ca cei mai prosti conducatori auto sunt soferii de Logan, dupa ei taximetristii iar in varful piramidei sunt taximetristii pe Logan. Acum nu stiu daca nava pe care o conducea cretinul sef, era tot Logan, insa a facut ca vorba mea sa devina realitate. Cei mai prosti conducatori sunt soferii de Logan. De maine sa treaca pe Sandero. Poate asa nu i se mai suie astia in cap si ii cer demiterea. Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment