Thursday, August 2, 2012

Iar ma intreb .......

Seria mea tulburari interioare, de intrebari existentiale, se mareste. Face pui mai rau ca o catea in calduri si asta ma deranjeaza. Ma ia de la burta asa, mi se foieste ceva pe acolo. Poate e de foame, desi nu cred, am inceput sa mananc bine. Lucrez, am bani de mancarica. Imi mai da si mama, nu ma plang. Nu e clar asta motivul, pentru foitul meu launtric. Sa fie oare din cauza astora ? Ei fiind fufele alea de la tv, de la stiri, din emisiuni cu iz politic si o tenta de manipulare(in functie de persoana care plateste), de domnisioarele alea care tipa fie lovitura de stat, fie jos tiranul, dictatorul, marinarul chior si blonda lui. Taberele alea de imbecili, de "parinti" ai neamului Roman. Desi "parinti" nu e bine formulat. Ei trebuie sa aiba rolul unui far. Sa fie acolo pe tarm pentru a directiona barcutele. Sa nu intre aia ca tutele in stanci. Sa fie un etalon moral. Acum imi pare rau ca mi-am dat cu parerea acum cateva zile si ca am luat apararea unor persoane in defavoarea altora. Cert e ca toti sunt o apa si un pamant. O adunatura de femei cu moravuri usoare, pre-op., care isi masoara diametrul. Cu ocazia asta imi cer scuze pentru imbecilismul meu partinitor si pentru gura mea spurcata. Promit solemn cu aceasta ocazie sa imi tin gura de acum cand e cazul. Nimeni nu castiga, romanul de rand pierde iar eu imi racesc gura de pomana pentru ca oricum nu ma baga nimeni in seama. Deci astept sa vad ce urmeaza sa se intample, alegeri in doua luni sau in un an si ceva. O sa avem in toamna alegeri pentru camera derutatilor si senatauri. Alt circ, alte scandaluri, arestari, toate cacaturile cu care suntem deja obisnuiti. Deja ma ia greata cand ma gandesc. O sa vad iar acelasi spectacol libidinos si pupincurist, prin care se ridica in slavi un libidinos anume, ce spera sa ocupe o functie, sa stea 4 ani cu burta in sus, sa aiba o singura ocupatie, sa isi mareasca burta si sa doarma in plen. Iaaarrr ma duc in piata. Oha. Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment