Tuesday, August 21, 2012

LOL ... ce frumi e la tv pe antene !

Atentie domnul Zoe Petre vorbeste. Asta e pe antena, ma rog una din ele. Vai cat e frumi si de palpi e la tv. Imi vine sa rolf. Omfg, omfg. Incepe circul. Referedumul validat si presedintele, aka Chioru', repus in functie. Inchizitia politica incepe, arestarile o sa curga. Protestele care par sa inceapa prin tara, o sa fie iar ignorate cu Loganistul Sef, iar la carma. Ba imi vine sa rad cu lacrimi. Lovituri de stat, CCR-uri, proteste, noi suntem mai ceva ca grecii. E mult mai palpitant filmul nostru. Aceasta comedie tragico-comica, aceasta drama pare fara de sfarsit. In cercurile mele de amici am spus asta si o sa o fac si publica acum, pentru ca nu stiu daca am mai spus asta pe blog. Am memoria mult prea scurta. Am spus ca Basexu nu o sa pice, prin ce mijloace o sa faca asta si cum o sa se ajunga la concluzia asta, nu stiam exact. Am avut dreptate. A fost frumi, mi-a crescut putin orgoliul. Nu stiu daca opozitia are un as in mana, dar momentan castig. Iau biletul la pariuri. Nu sunt pro-Chior, poate ca asta am lasat de inteles in ultimul timp pe blog, nu vreau sa fiu inteles gresit, nu am fost cu totul, pentru felul in care am ajuns in fata votului. Usl-ul nu era pregatit pentru lupta de gherila cu caracatita portocalie. Intr-un moment crucial pentru soarta Romaniei, am vazut o campanie electorala extrem de slaba. Au fost incapabili sa isi dea seama ca prin campania aproape inexistenta si prin relaxarea cu care se afisa la televizor, fostul/actualul/viitorul/fost presedinte pregateste ceva, iar ei trebuie sa isi pazeasca bine de tot fundul. Se pregateste ceva, mie asta imi spune linistea, in general. Sunt de parere ca situatia in care am ajuns astazi se datoreaza si multori romani ce gandesc exact ca mine. Romani ce nu au fost la vot pentru ca au simtit cum sunt tradati de felul in care se face miscarea spre referendum. Sper sa se inteleaga acum si duritatea mea fata de coalitie. Sa se inteleaga faptul ca nu sunt basist. Am avut ceva personal cu pasii premergatori referendumului, proasta comunicare intre parti(doar pnl,psd / pc e acolo doar de forma si doar pentru ca ei controleaza antenele si atat) si imbucurator de proasta campanie electorala. Nu o sa o mai lungesc. Nu sunt nici Mama Omida, nici Nostradamus. Circul continua. Cipsuri si cola !!! Sfios imi cer scuze pentru deranj, Mihai Haita. Cioa, pupi, moah !

No comments:

Post a Comment