Saturday, August 25, 2012

Labe........

Labe 1 tv aflu astazi ca ... sa mi se scuze prelungirea momentului dar mi se pare, fascinanta, total cretina, imbucurator de proasta ideea ca, aia de labe 1 tv, ma cred atat de prost. Sau ca imi spun in fata ca sunt cretin. Si cand spun ca ma considera atat de prost, ma refer la noi toti. La popor in general. Zilele trecute cu tot cu doamna aia de la curte, de tipa, urla, ameninta in stanga si in dreapta atat antele, pe care eu personal nu le prea suport(fanaticismul lor mi se pare putin cam prea ... Fals ??? Prost ??? Dar e normal pana la urma, nu ai cum sa musti mana ce pe hraneste/plateste), cat si pe nenea ala care ii era coleg, cu toata agitatia legata de invalidarea referendumului, erau dragute paralele si anume fanaticismul voiculesco-comunisto-social si pupincurismul basescian. Acum sincer, cu o mana pe inima si cu o alta peste genitale, bai oameni buni, bai astia, nu ii mai suport. Nici pe domnu' Gadea, nici pe domnu' Badea(care mai bine ramanea cu doamna Teo la emisiunile matinale), nici pe Cristoiu, pe nimeni ... II vreau spanzurati. Sunt satul pana peste cap de toate fufele astea pupincuriste. Sunt satul de lovituri de stat, curti constitutionale, de guvernari dezastroase de tot. Nu vreau afara ci vreau o tara normala. Nu ca afara. Unica, cu drumuri proaste, fara apa calda sau alte cacaturi. Vreau romani fericiti, cu burta plina. Asa ca sa nu va mai tin in suspans. Deci. Astazi intr-un sondaj labe 1 tv am aflat ca daca duminica mai sunt alegeri, 37% voteaza cu Crin etc., etc., etc., 23% cu Basescu, etc., etc., etc., NU NU NU NU NU ......... Staiiiii!!! HOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! NEAHHHHHH!!!! AAAAA????? Ce zice, ce zice ??? Imi venea sa sparg televizorul ... Ori Basescu propune schimbarea constitutiei si mai vrea un mandat .... Ori prostia labagiilor, labeunistilor, nu stiu cum sa ii numesc este imensaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mai mare ca Ecuatorul, mai mare ca toata Calea Lactee, mai mare ca Universul, distruge orice limita si trece mai departe. Imi cer scuze pentru incoerenta, asa stiu eu sa vorbesc/scriu. Vreau sa ies in piata. Eu o sa fiu ala care o sa aiba protestul lui. Singur o sa fiu si o sa protestez impotriva tuturor. Base/antene/labe 1 teve/ realitatea si tot ce reprezinta o forma de manipulare. Sfios imi cer scuze pentru deranj, Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment