Sunday, December 25, 2011

Sarbatori ... !!!

O sa incep prin a spune sarbatori fericite draga cititorule !!! Ala care esti , iti multumesc pentru atentia acordata , pentru faptul ca nu te enervezi cand devin usor irascibil sau cand cretinatatile din creierul meu mic si slab oxigenat isi fac aparitia pe pagina mea si iti provoaca o stare de dezgust fata de autor . Imi cer scuze asta e o postare mai speciala , venita chiar in seara de craciun . Eu si mosul ce mai facem asa . Proasta comparatie stiu , mosul vine cu cadouri .
Grasan imputit ! Il urasc sincer ! Sper sa fie lovit de un autobuz ! E un alcoolic ordinar , va jur . Cand eram mic primul loc in care se oprea era de fiecare data la cadourile tatalui meu . De fiecare data tarie ceva plus ce ii mai aducea el . Dar ce sa mai ai inteles tu . Betiv ordinar !!! Huooo nu asa se face . Pariez ca presedintele de la el a prins obiceiul asta . Si am impresia ca e si afemeiat . Mama a primit de multe ori de la acest porc ordinar lenjerie intima ... Dar cine sunt eu sa comentez ??? El stie mai bine . Promit ca o sa fiu cuminte si o sa tac astazi . Nu o sa va mai spun ca astia de la putere sunt niste javre care ne sug de toata vlaga . Pacat ca nu o fac de unde trebuie . Si stiu cateva doamne de pe scena politica in fata carora mi-as da pantalonii jos fara nici un regret . Poate ca doar asa sunt doar eu ...


Deci gata fara sa o mai lungesc ma pun pe urari , mai ceva ca vrajitoarele o sa fiu , mama Omido pazea , priveste si invata . De parca stie sa citeasca .

1. Dragi consateni va doresc sa aveti bani in anul ce vine , si nu ca pana acum ci din belsug , sau ma rog sa aveti de paine , mancare , ceva dulce , rate la banci , facturi la ale casei si de un concediu .
2. Sanatate . Nu pentru ca e mai buna decat toate ci pentru ca e absolut necesara . Altfel umplem cimitirele . Cine stie poate asa gandesc eu . Scuze . Asa o sa ne prinda si pe noi 21 decembrie 2012 sanatosi pentru APOCALIPSA . Glumeam . Si ca sa nu contribui si eu la o psihoza in masa maya nu au spus ca vine apocalipsa ci pur si simplu vorbesc de o schimbare .
3. Va urez fericire , caldura si lumina in suflet .
4. Mese pline si bogate .
5. Abundenta .
6. Gandire clara .
7. Inspiratie .
8. Domnilor si doamnelor de la putere : Nu va urez NIMIC !!! Canci , ioc , pula mai pe romaneste !!! Imi doresc doar sa ne lasati in pace ! Sa stati voi linistiti la voi acasa ! La caldurica cu familia si sa va clociti banii de la noi !


Concluzii :
- Mosule daca te prind pe la brad iti rup picioarele grasan imputit , pervers si barbos !
- Iar am aberat ca un cretin !
- Multa sanatate bai astia !
- Portocalele sa ne lase in pace ! Sa fac ceva in portocala voastra !


Sarbauturi fericite pui de daci sper sa ne auzim cu bine sanatosi , fericiti , impliniti si cu planuri marete !


Sfios chiar ca imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita !

No comments:

Post a Comment