Wednesday, November 30, 2011

Probleme personale.

Incep incet , incet sa devin din ce in ce mai stresat de tara in care traiesc . Si asta o spun la calm nu e unul din momentele alea in care frustrat de ceea ce mi se intampla incep sa bat butonasele alea mici , negre si lipsite de vina ale tastaturii . Am o stare asa de incomprehensibilitate ... Da mai nou caut cuvinte in dex . Nu glumeam , era o faza in Vacanta Mare o stiu de cand eram mic . Toata lumea sa se linisteasca . Cretinul nu a progresat , stagneaza . Incearca sa isi exprime frustrarile si nu stie cu care sa inceapa . Asta ca o paranteza pentru cine se intreba nu nu doare . Prostia calmeaza . Sincer va spun . Se poate vedea chestia asta . Doamnele alea cu facultate , prompteristele alea de la antena 2 sunt mereu agitate . Chioru a facu asta , aia , Ponta il excluse pe Mircicu din partid , Bob , cum ii spune bunica mea , o suge ... Agitatie mare . Asta va spun eu de la atata carte .

Eu unu revin la vechea mea problema . "Cum intra domne atata apa sub dus ???". E posibil sa fie niste spiridusi acolo care toarna apa cu galeata . Dar aici apare o alta problema . De unde stiu ei ce maneta invart eu . De la cine afla daca e aia de la apa calda sau rece . Si plus eu nici nu aud pe nimeni sa le sopteasca . Si faza asta ma sperie . Daca intr-o buna zi schimba apa cu lipici sau cine stie ce . Asa sa faca si ei misto de grasu ala care se spala . Eeeeee daca ma duceam la scoala stiam . O sa schimb subiectul pentru ca deja ma doare capul si daca nu ma opresc din fabulatii poate data viitoare cand imi fac dus , probabil undeva aproape de revelion ca na , e criza apa costa , daca aud ceva prin baie dau cu el de toti peretii .

Acum deja am alte probleme pe cap . De unde fascinatia asta a noastra a oamenilor pentru Pamant si salvarea lui ??? Eu am impresia ca faza asta cu apa din dus deja a fost rezolvata si acum avem timp sa devenim super eroi . Ca si cum Pamantul acest amarat copil al nostru are nevoie de ajutorul nostru . Are o varsta de cateva miliarde de ani , a supravietuit unor ciocniri cu niste meteoriti , asteroizi sau cu ce se mai loveste el nu sunt astrofizician sa stiu , se loveste cu planete de dimensiunea lui Marte si formeaza luna ... dar nu poate sa scape de niste paduchi ce il exploateaza . Hai ma sa fim seriosi . Pamantul nu are nevoie de ajutorul nostru . Ci noi trebuie sa ne mai temperam . E posibil sa se enerveze si sa ne rada de pe fata lui .

Si ca si cum problema asta cu dusul nu e suficienta , pentru mine cel putin apare si asta cu astia care ma tot sacaie mereu cu salveaza Pamantul . Si o sa repet asta , poate o sa va intre in capusorul vostru ala mic . Pamantul nu are nevoie de ajutor ci noi ca specie avem pentru ca ne-am cacat la noi in sufragerie si acum nu stim cum sa il mai dam afara . Fetele mari cu apucaturi de schizofrenice sa imi scuze metafora . Stiu ca sunt prea plastic . Blow me ! (Intr-o traducere asa mai plastica : "Sa ma su...! ") Si ca tot sunt la categoria tabu : Nu am mai luat medicamente de nici nu mai stiu cand ! Daca racesc sau imi curge nasul dau cu ceai si asa sistemul meu imunitar a fost facut praf de medicamentele de pana acum . Cand eram mic si am fost la un pas de partea aia cu multa lumina si verdeata , toate medicamentele din lume nu au facut nimic pentru mine .
Bine bine aici poate e vorba doar de sistemul medical romanesc sau mai bine spus lipsa lui . Poate ca sunt doar eu cretin cine stie . Insa pentru mine de ceva timp medicina pare un fel de vrajitorie . Doar ca suna mai bine . Bronhopneumopatie obstructiva cronica acutizata ... Parca mi-as da singur cu tesla . Atat de bine suna . Bine , bine vreau sa fac o precizare nu sunt unul din aia care cred ca medicina nu ajuta deloc , insa ajuta doar in cazurile extreme . O raceala nu e un capat de drum . Dau cu ceai , ma hidratez si astept . O sa treaca . Pacat ca nu am mai racit de ceva vreme . Am vreo 2 ani . Acum o sa va spun un secret . Daca imi pica ceva pe jos eu chiar aplic regula celor 5 secunde . Nici nu suflu peste ea . Sau bine mint , daca vad ca are par ceva suflu daca nu , nu . Nu ma mai cocolosesc ca pana acum si sincer imi e mult mai bine . Ma simt cu vreo 3 secunde mai tanar . Tigarile astea !!! Ce sa mai , o duc bine , ma pregatesc pentru urmatoare pandemie globala .

Si desi ma simt mult mai bine si am reusit sa imi spun toate ofurile tot nu reusesc sa imi gasesc raspunsuri la intrebarile mele existentiale . Si am destule , aia cu apa din dus e doar una . Printre ele sunt astea : De ce exista zile proaste ? , De ce ploua mereu cand sunt nori ? ,
De ce e frig iarna si cald vara ? , De ce vacuta face mu si nu ma ? , De ce gaina face oua si nu face pui direct ? De ce nebunii vad albinute care danseaza pe langa niste zane mov si eu nu ? .




Gata acum tac . Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita .

No comments:

Post a Comment