Tuesday, November 22, 2011

Albastru de metil.

Politia romana e cea mai mare adunatura de hoti,curve,prosti,proaste,retardati,incompetenti,muncitori d-astia necalificati incapabili sa isi vada propriile organe genitale din cauza burtilor.Cei mai prosti dintre "Strumfi" cum imi place mie mai nou sa va spun.

Deci ca sa incep cu inceputul ca sa inteleaga toata lumea despre ce e vorba.Eu cetateanul roman,platitor de taxe,ma rog eu inca nu am platit taxe ca nu muncesc,cetatean in slujba caruia este pusa politia romana sunt absolut stupefiat de prostia acestor strumfi cu cascheta .Ma duc si eu ca tot romanul sa imi schimb buletinul pentru ca e expirat.Si desi totul nu incepe sub cei mai buni auguri,pentru ca imi pierd certificatul de nastere,sper ca totusi lucrurile sa mearga lin si fara incidente.Dar uit mereu ca traiesc in Romania.Plec spre Militie cu zametul pe buze si o tigare intre.Ajung acolo impreuna cu unul din parinti ca nah fara nu se poate,la cei 24 de ani ai mei Militia Romana crede ca eu singur nu ma descurc si am nevoie de unul din ei in caz ca nu sunt cuminte sau ii mint,eu stiu.Ajung la comandamentul strumfilor si aflu ca trebuie sa imi fac un buletin provizoriu.Pentru asta nu am nevoie de multe acte,de 4 poze din care o sa am nevoie doar de 3 sau ma rog asa mi se spune,de o cere completata si niste taxe la primarie pentru dosar.Bine ...Fac eu tot ce e de facut depun toate actele plus cele 4 poze facute la un nene cu un magazin si astept urmatoarele instructiuni ale strumfilor."-Da toate bune!Acum trebuie sa va mai facem si noi o poza! "Creierul meu deja da dovada de primele semne de slabiciune.Incep sa simt neuronii cum incep sa explodeze de draci.Dar tac am nevoie de strumfi linistiti si calmi care sa imi rezolve cat mai repede problema.Si tac tac si imi mananc singur ficatiiiiii!!!!Acest buletin provizoriu e gata in 2 saptamani.Si el este alcatuit din o foaie de hartie o poza cu mine (din alea 4 pe care le-am facut eu,nu ei la militie) si niste spatii completate pe hartia aia cu pixul!
Aici imi iese pe gura prima injuratura :"F... muma in cur de strumfi prosti!"Actul 2,scena 1.Urmeaza sa imi scot pe baza acestui buletin,scris cu pixul de Blegut strumful sef,sa imi scot certificatul de nastere.Acum datorita promptitudinii si profesionalismului functionarilor publici din primaria orasului Alexandria reusesc sa imi scot certificatul in 2 zile.Bine,bine am omis ceva.Noroc cu tipa care se ocupa de actele astea.Era o fosta colega de scoala generala a mamei mele.Asa am reusit sa il scot in 2 zile.De nu ma stia tipa aia iar stateam de ma uitau toti sfintii.Asa acum incepe calvarul.Dupa zeci,mii chiar de acte,hartiute xeroxate,completate pe proprie raspundere ca stau unde stau,ca nu ii mint,ca penis in vagin, ca mama si tata nu sunt prieteni de familie,ca cine stie ce si unde si cum,astazi 22.11.2011 primesc un telefon de la Garcea.Domnul bai asta cum ma cheama pe mine,zice strumfu,as dori sa veniti pana la mine la birou impreuna cu tatal dumneavoastra si cu toate actele necesara sa ma asigur eu ca locuiti unde spune aici si sa completez un formular.Serios ma?!?!Deci nenea asta,sectorist de meserie,militian prost,strumf d-ala cu burta mare si albastru ma roaga sa il ajut sa isi faca datoria.Adica mai pe scurt sa ii usurez lui munca.Pana la ora 4 daca se poate.Telefonul de la el l-am primit pe la ora 3 si un sfert.Ma grabesc sa ma imbrac,il iau pe tata il imbrac si pe el repede,iau actele si hai la militie repede,doar ne astepta strumful sectorist.Nu comentez nimic,tac si inghit pentru ca am nevoie de buletin repede.Ajung acolo la 4 fara 20.Cand ce sa vezi???Strumful aceasta creatura incredibila plecase de la munca.In conditiile astea ma scuzati draga cititorule dar :"Sa imi bag piciorul in toata natia voastra de militieni strumfi,grasi mici si albastrii,lenesi pana peste masura !!! Sper ca Mos Craciun sa va imfiga tuturor cate un vibrator d-ala deluxe edition de peste 33 cm direct in cur fara sa il unga in prealabil cu vreun lubrifiant!!!"

Scarbit pana peste masura,imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita

No comments:

Post a Comment