Sunday, November 20, 2011

Durere de burta .

Nimic nu ma mai deranjeaza ... Am ajuns de curand la concluzia ca prostul tot prost ramane,asta pe pielea mea am descoperit,tot prost sunt si cu cat trec mai mult prin viata mai prost devin,cretinul cretin ramane,Basexcu tot presedinte,desi Crina,Victorita si Daniela se "impotrivesc" ei asa foarte tare,cum numai ei stiu,afara e frig si o sa fie din ce in ce mai frig,mai mohorat.Somer sunt.Fericit da.In casa e cald si bine,mama face mancare buna,Bob al lui Marley imi rasuna in boxe deci ce as putea sa imi mai doresc ??? Tigari ??? Am.Suc ??? Da.Momentul perfect sa stau si sa meditez la nemurirea neamului si a sufletului.Concluziile triste,chiar foarte triste.Previziunile legate de viitorul meu in tara asta,sumbre.Iar cand spun asta nu ma refer neaparat la mine,pentru ca dupa cum spuneam am tot ce imi trebuie :caldura(in camera dar si in suflet),tigari,mancare si sa nu uit hartie igienica ! Cel mai important lucru pentru mine,acel lucru ce ma ajuta sa imi duc la bun sfarsit cea mai frumoasa experienta interioara din fiecare dimineata."Is this love is this love is this love Is this love that I'm feelin'?" zice Bob.Jah love chiar.Rapanon alea alea.Singura faza care imi creaza un discomfort e nenorocita aia de durere de burta.Ciudata rau mai ales ca e dupa-amiaza ba chiar mai mult e seara pentru ca e trecut de 5 si eu sunt obisnuit sa fac treaba divina pe care o face orice barbat dimineata si nu seara.Ma roade,ma zvarcolesc transpir si injur.Sinistru fenomen.E pe sistem nervos.Asta mi se intampla mereu cand ma gandesc la Base,Boc and co. .E clar ma duc sa eliberez prizonierul si cu ocazia asta descopar cea mai buna metoda de relaxare imi inchipui ca wc-ul e capul chiorului.II dau cu apa si pare cel mai satisfacut om din lume.Ce mandru sunt de creatia mea.Avea pe putin 4 curici(curic = unitate de masura pentru fecale va jur,e cam cat un pumn asa iar cu ocazia asta tin sa multumesc special producatorilor "South Park").Pai ce sa mai zic,ma intorc la Bob nu imi place sa il las sa cante singur asa pentru doar 4 pereti,e blasfemie.


Sfios imi cer scuze pentru deranj,Mihai Haita

P.S. Doresc sa multumesc in numele tuturor romanilor lui Base and co.
Cacat iar ma doare burta.Din partea mea si a tuturor romanilor va doresc frigidere pline de carne !

No comments:

Post a Comment