Saturday, February 4, 2017

Vine, vine primavara ! 2 sau 3 sau 4 ...

Nici eu nu stiu , dar parca am mai avut un articol cu titlul asta . Nu am mai publicat nimic de 2, 3 ani si lumea a turbat !!! Trump e presedinte !! Dragnea premier !!! Primi 2 calarati ai apocalipsei ! Oare ce mai urmeaza ?!?! David Hasselhoff cancelar al Germaniei ? Prea multe semne de punctuatie , parca sunt unul din hipsetrii aia din Piata Victoriei . Cu mesajele lor scrise cat mai corect din punct de vedere gramatical si cu glumitele lor sarcastice si bine intentionate/directionate. Imi vine sa vomit . Acum sa nu fiu inteles gresit . Sunt pro proteste . Sunt pentru libertatea de exprimare libera. Doar ca timpul pentru politete a trecut . De 20 de ani suntem politicosi , usor sarcastici si marsaluim . Ei , nu ! Cu buzunarele pline si cu un apetit sexual complet satisfacut(din vina noastra , stam capra de vreo 20 de ani ) , astia vor continua sa ne bage carne in gura . Si nu o sa fie vreo ceafa de porc sau o halca mare de vita ci o sa ne bage o proverbiala si terentistica pula in gura ! Imi scuzati limbajul de grota ! Si o sa continue sa ne futa in gura pana nu o sa punem piciorul ferm in usa . Desi e mai bine sa nu punem piciorul in usa ci sa il infigem cat mai mult in curul clasei politice . Sau mai bine sa il fixam pe gatul persoanelor aflate la guvernare . E momentul sa lasam dracu comentariile politicoase si sa ne aratam dezgustul fata de curvele astea ! Sa modificam legea asta pe care o contestam in felul urmator : daca esti suspectat de frauda si abuz de putere , inchisoare pe viata ; daca esti gasit vinovat ai la alegere : ars de viu , aruncat de pe Casa Poporului , fiert de viu , etc etc etc . Ce ganduri frumoase !!! Glumea doar . E depasit de mult momentul insa faptul ca niste cretini ne conduc in aceste moment e stric vina ta, a mea , a noastra a tuturor . Trebuia sa impingem persoanele din jurul nostru care erau demne de increderea noastre sa candideze la ultima campanie . Sa ii votam si sa scapat de toate jegurile astea . E clar ca ultima campanie electorala a fost o gluma si e clar optiuni clare nu a avut nimeni . Daca isi schimba partidul, freza sau judetul in care candideaza nu inseamna ca vine cu o schimbare. Nu sunt persoane noi nici in senat nici in camera derutatilor . Si repet e doar vina noastra . Oare ce cauta Calin Popescu Tariceanu sa ma reprezinte pe mine ? Alta intrebare : Oare de ce trebuie ca, Luluta/Marguta/cum dracu o cheama pe aia de la Craiova, sa ia o decizie pentru mine ? Oare : De ce pe scena politica am avut/sau avem un personaj ca Remus Cernea ?!? Exact, cine e Remus Cernea ?!?! E fata aia creata si grasa care a facut nimic !!! Alta intrebare : Cum dracu a ajuns un om care nu e in stare sa isi formuleze singur o parere sa ajunga ministru al justitiei ? Nu o sa ii retin numele , e mai irelevant ca persoana in cauza ! Alta intrebare : De ce dracu am inceput iar sa imi mai racesc gura ?!?! Pentru ca sunt mai berbec ca aia din piata . O sa citez acum din un mare critic in viata , un prieten bun. Ma critica in tot ce fac , mereu !!! Nu il mai suport . "Imi e scarba de tine(toata clasa politica), ma dezgusti (cu Dracnea in frunte ) ! " . Hahahahaha . Am facut o gluma hipsterista , ai vazut !?! Am spus Dracnea !! Hahaha ce rebel si usor ironic am fost . O sa imi pun palarie , usor pe o parte asa si o pereche de ochelari fara lentile ! Vreau sa fiu hipster si apoi sa ma angajez la o firma de it . Sau poate o sa ma trezesc si o sa imi dau seama ca sunt in anul 1998 sunt in clasele primare si o sa pun dracu mana pe carte sa invat si sa ma mut in America , pana nu inchide Donald Duck Trump granitele . O sa fiu mai bun si nu o sa mai injur nici daca o sa dau pe afara . O sa scriu o carte ! Sa se numeasca "Sa te f.. in gura ....(insert name here) !!!" . Nu sunt sigur inca ce nume o sa pun. Dar pentru ca in visul asta am aflat multe nu o sa o cheme Ramona . Nu vreau sa distrug un asemenea bestseller. Si plus e un nume frumos si am cunoscut o singura Ramona si e foarte tare ca tipa . Am deviat destul ! Mi se pare ca se merge prea departe. Mi se pare ca e prea tarziu sa ne pastram bunul simt . E prea tarziu de politeturi ! Hai sa schimbam ceva ! Hai macar la urmatoarele alegeri sa punem noi pe liste candidati ! Hai daca tu crezi ca esti suficient de satul si de revoltat , candideaza ! Daca eu o sa te vad dornic de a schimba ceva , promit ca imi mut domiciliul si te votez . Hai sa schimbam ceva ! Sfios, oare imi mai cer scuze pentru deranj ?!?!?! Scarbit, promit ca nu imi mai racesc gura, cu expresii de garaj ! Mihai Haita . PS : Violenta nu e o solutie ! Dar , un ton mai putin politicos si o tonalitate scazuta ca intensitate, nu o sa schimbe nimic. E timpul sa stam uniti , sa avem o voce tare si grava prin care sa le dam de inteles ca am ajuns la o limita si ca nu vrem sa mai toleram astfel de acte . Ca am ajuns la un punct de cotitura in care ne dorim sa se guverneze pentru noi !

No comments:

Post a Comment