Saturday, February 4, 2017

Bun venit in Preputia

Cu bagare de puta si nebagare de seama, realizez ca am fost mutat cu forta in Preputia. Am lipsit ceva si cert e ca in mine zac multe. Am spus asta intr-o postare anterioara, nu scriu din dorinta de a schimba ceva sau pentru ca am ceva bun de spus, asta e felul meu de a refula. Cine e Preputia ? Cine oare e ea nici eu nu cred ca stiu. O tara poate vecina cu faimoasa Miserupia, olllld schooollll Vacanta Mare. Nasol e ca in Miserupia totul merge bine. La mine in Preputia e mocirla . Curivi si fufe conduc o tara, uneori minutata, in mocirla, in jeg . Ma simt uneori neputincios. Ma simt asa pentru ca stiu ca nu am cu cine schimba ceva . Da ok a iesit lumea in strada ! A fortat un guvern sa se gandeasca mai bine . Dar cam atat . Mi-ar placea ca din ei, din toti astia care sunt pe strada, atat in Bucuresti sa se ridice urmatoarul deputat, urmatorul senator, urmatorul presedinte. E momentul sa realizam ca daca nu luam atitudine si mai mult de atat daca nu avem initiativa si ne implicam in viata politica o sa iesim in fiecare iarna afara si o sa incercam sa oprim niste javre din abuzul de putere . E revoltator ca eu ca roman sunt obligat sa ies in strada pentru niste lichele. E ca si cum ai incerca sa satisfaci o curva care sufera de nebagare de seama . Promit pentru a mia oara ca daca cineva din strada candideaza eu o sa votez persoana respectiva . Mai putin pe Iohanis . A fost si el in strada si nu cred ca merita nici mandatul de care se bucura acum . Era mai bine sa ramana in Sibiu . Iar deviez. Sper sa nu o sa mai fie cazul sa vad marsuri de genul . Flower Power asa !!! #haisaneimplicam Sfios imi cer scuze pentru deranj, Mihai Haita .

No comments:

Post a Comment