Wednesday, May 2, 2012

Incepe cursa.

Bai astia o sa fiu scurt si la obiect. Pai na, sunt satul de Ponti, Crini, Basesti, Boci. Urmeaza alegerile si nu pot spune decat ca iar noi cetatenii platitori de taxe si impozite trebuie sa ne lasam impresionati de o imagine si atat. Un fals, o fotocopie a ceea ce a trebui sa fie un om politic adevarat. Sfat nu va mai obositi in a da un vot de incredere unei persoane ce nu il merita si punct. Eu daca as putea sa votez as vota o singura persoana. Si spun daca as putea sa votez nu pentru ca am eu ceva in neregula, contrar asteptarilor, ci pentru ca persoana pe care eu vreau sa o votez e in alt judet decat cel in care am eu domiciliul. O persoana draga mie din partea unui partid nou, verde de proaspat ce e si dupa parerea mea putin corupt de aerul politic actual. Deci restul nu au cum sa imi smulga un vot nici daca vor, sau cu forta ... Votez in lumea mea ideala Eleodor Elefterescu pentru consiliul local Amara. Multa bafta tovarase !(gluma) Sfios imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment