Monday, February 27, 2012

Vine vine primavara !

Asta probabil undeva prin august dupa cum e afara. Vreau sa va spun ca tot nemultumit am ramas si dezgustat, ca sa nu uit. Desi obiceiul asta il am des si deviez de la subiect. A venit relativ caldura si toti cei ce au promis ca o sa iasa iar in strada pana pica domnu' presedinte, intarzie sa apara. Desi nu ma mira. Boc demis, Doamna UDREA a plecat si ea mai de voie mai de nevoie, doar vrea sa candideze la primarie si vezi doamne ea vrea sa demonstreze cat de bine intelege poporul. Halal politica ce fac astia, pana si Giguta de la gradi isi da seama de ce se intampla. Insa ea fata de parintii ei, ea are practic putere 0 sau cum imi place mie sa spun fix pula. Imi dau seama ca iar deviez. Pe scurt cica vin mineri sau cine stie, cica incepem iar sa ne lamentam, parca suntem antena 3. Prea dezgustat ca sa mai comentez eu o sa ma retrag. Ma bag usor la naftalina si astept ceva chiar remarcabil. Poate o noua revolutie, putin probabil. Daca o sa mai postez ceva putin probabil sa aiba legatura cu politicul.


Sfios imi cer scuze pentru aceasta prostie de postare, Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment