Monday, June 21, 2010

Reactii adverse !

Porcu face muuu,rata ham ham,gainile fac bile cu mucu,mama cornulte cu carbit iar eu imi clocesc ouale ... Pe scurt reactii adverse.Poate de la criza sau de la caldura.Vaca face guit guit (guitz adica nu am diacritice ...).Cred ca de la criza.Pfff pana si animalele sunt crizate.Adica nah doar au marit taxele si impozitele,maine aia mici raman fara alocatie si corn cu lapte sau cine stie poate raman cu ele dar o sa li se puna impozit pe ele.Iepurele face cotcodac cotcodac ...
Boc e vita.Hamsterul isi da cu tesla in ce o avea el ca nu sunt biolog.Base e vita.
Sunt momente in care sincer imi e dor de AH1N1 aia da criza.Macar era distractiva.Ciudat totusi mi se pare ca atunci lumea era mult mai panicata si mult mai dornica sa faca ceva.Ciudat nu cum o pandemie globala poate sa ne uneasca si sa ne faca sa luptam impotriva ei dar niste marmote care au o anumita varsta si nu sunt in stare sa isi mai inveleasca ciocolata in staniol,nici macar SINGURI,pot scapa cu asa ceva.Sau poate avem nevoie de vreo inca 30,40,50 de ani de comunism sa facem ceva.Eu sincer astept cu nerabdare inca o era comunista la noi in tara.Ca si asa din aia de dinaninte eu nu am inteles nimic eram prea mic.As vrea sa iau masuri dar tare imi e frica sa nu o aiba mai mare gorilele lor si apoi sa ma doara fundu'.Ca nah daca te duci singur la o petrecere de homosexuali exista riscu sa ajungi acasa si sa te rogi sa mai ai ceva care sa iti mai ia din durere si cateva sticle de tarie sa poti sa adormi.Da ma rog,daca esti suficient de retardat sa faci asta si sa nici nu le zici sa se dea dupa tine ca ii omori ... iti cam meriti soarta.Acum nici nu stiu de cine vorbeam de homosexualii aia care ne conduc sau de aia care chiar sunt homosexuali.Desi same shit different attitude.Si pentru aia care nu stiu engleza:aceeasi gaozari doar ca unii vor sa futa 1,2,3 barbati si ceilalti tot poporul.Care sunt aia rai va las pe voi sa alegeti.Eu as merge pe homosexualii aia ce ne conduc dar ma rog poate asa sunt eu.Porcu face muuu,rata ham ham,gainile fac bile cu mucu,mama cornulte cu carbit,vaca face guit guit,iar eu imi clocesc ouale ... Crizat imi cer scuze pentru deranj Mihai Haita

1 comment:

  1. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    ReplyDelete