Thursday, December 4, 2008

Acum se numara bobocii

Uraaaaa gata.O sa traim mai bine.Cica alegerile sau terminat.Au castigat,sau noi am castigat.Aici deja am probleme.Suntem la cateva zile de la alegeri si toti spun ca au castigat ca urmeaza sa se formeze un guvern,cu un premier competent ... etc.Dar stau si ma intreb,nu cumva romanul de rand trebuia sa fie castigatorul moral al acestei curse???Ciudat?,Nu.Intr-un mod bizar chiar au dreptate ei au castigat!S-a votat in proportie de,hai sa zicem maxim,50% dintre care 30 % au votat pentru ca primarul din localitatea respectiva a dat o masa,2,3 sau poate ca a impartit bine niste pungi cu deodorizante pentru masini sau niste pixuri colorate sau poate niste portocale cu sigla partidului , 40% au votat pentru bani de prezervative,bere,sa scoata gagica la un film si inca vreo 30% cu aia ca ei asa voteaza de cand se stiu.Acum ca tot m-am jucat cu procentele vreau sa vorbesc si de cei 50% care nu au votat.Ei sunt aia deja scarbiti de toate cacaturile televizate,adica toate certurile alea idioate intre parlamentarii care isi apara propriile interese.Astia sunt oamenii care au deja bani si pe care ii doare in cur sau aia si-au pierdut orice speranta,s-au obisnuit cu ideea ca nimic nu o sa se schimbe si ii doare mai rau in cur ca pe aia cu bani multi.Si in cazul asta va spun sincer ca in tara nu o sa se schimbe nimic atata timp cat o sa ne lasam cumparat votul.Mi-ar placea sa stiu ca la urmatoarele alegeri lumea sa iasa la vot in proportie de peste 90% pentru ca atunci e clar ca romanul stie ce vrea , nu s-a lasat cumparat si mai presus de tot vrea o schimbare,e gata sa faca ceva.Decat sa stam cu mana in fund mai bine o folosim pentru a pune o stampila acolo unde credem noi ca o sa conteze.Deja obisnuit sa va deranjez Mihai Haita

4 comments:

  1. Da eu sunt unul din cei peste 50% care nu s-au prezentat la vot si nu m-am dus pentru ca am bani si ma doare-n cur de ce se intampla dar in primul rand pe cine sa votez? Cei care candidau in colegiul meu nu ii cunosteam, cu o singura exceptie pe care sigur nu aveam de gand sa o votez, in al doilea rand se tot spune ca acum votezi omul si nu votezi partidul dar omul nu a venit la mine sa-mi spuna concret ce o sa faca pentru mine in cazul in care o sa iasa, normal acum fiecare e pe cont propriu, fiecare da ban de la el sa se promoveze numai da partidul o gramada de bani pentru a promova imaginea generala si drept urmare si propaganda a fost foarte slaba, in al treilea rand traiesc in tara si mai exact in judetul in care un fost prefect spunea la o intalnire mai restransa "Sa le furam si zaharul din ceai ca acum e momentul" asa ca nu are cine sa-mi garanteze ca e important pe cine votez eu sau e important cine numara voturile asa ca nu m-am riscat sa-mi pun semnatura pe acel tabel si sa risc sa-mi numere cineva votul cum vrea el.

    ReplyDelete
  2. ok ... Misule ;) felicitari pentru blog ..nahh . N-am ce sa iti reprosez :P
    Insa ..vad ca totusi lumea ..gandeste ca mai bine sta acasa..decat sa se duca sa voteze ... fals dragilor ... Imi pare rau pentru voi daca ganditi asa ... Nu este normal! Daca se doreste schimbare ... ce mama dracu mai asteptati ?! Cine si cum sa iti numere votul cum vrea ... e practic imposibil la momentul actual ... Probabil ca nu stii cum se numara voturile ... Sa iti explic : Presedintele ridica fiecare buletin in parte si arata unde este amplasata stampila ... Acum este interzis ca membrii comisiei sa mai puna mana pe buletine ... daca nu ma insel li s-a si interzis sa voteze... Singura cale de a fura voturi ..este banul ;) 1 mil = 1 vot ! ..a da... si tampenia din capul celor care nu voteaza ... altul ar fi fost probabil rezultatul votului ...dar nahh..stati acasa si faceti burta !

    ReplyDelete
  3. Bai prietene tu in ce tara traiesti? Hai sa-ti dau dreptate si sa spun ca simtul civic al fiecaruia trebuia sa ne impinga sa ne ducem la vot, hai sa analizam toate posibilitatile si sa vedem cu ce ieseam eu in castig in cazul in care ar fi iesit cei care vroiam eu. Daca era PRM majoritar de maine primeam ceva gratis? Daca era UDMR primeam gulas in fiecare zi? Daca iesea PNG primeam cate o oaie ceva? Care e castigul meu concret, da-mi un motiv sa ma duc sa votez adica nu vreau sa fac ceva pentru niste necunoscuti fara sa am si eu un anumit castig si oricine ar fi castigat alegerile eu tot acelasi raman si tot nu mi se imbunatateste situatia cu ceva. Hai sa-ti mai zic ceva sa zicem ca votam dupa ideologia fiecarui partid si eu impartasesc ideologia partidelor de stanga si nu vroiam sa iasa cele de dreapta sau invers, poftim ca doua partide cu ideologii diferite au facut alianta. Pai eu tocmai d-aia ma duc la vot ca sa iasa unii si sa nu iasa altii, cum sa mai votez eu daca ei oricum fac tot ce e bine pentru ei. Normal ca stau acasa, nu merita efortul de a ma duce sa votez degeaba doar ca sa fiu in rand cu ceilalti, du-te tu cu turma daca esti oaie si probabil vederile tale limitate nu pot sa realizeze ca neprezentarea la vot e si ea o alegere, peste 50% din romanii au ales sa nu se duca la vot adica mai mult de jumatate din tara este proasta esti tu destept ca ai fost...

    ReplyDelete
  4. :)) foarte tare frate :)) nah ..oi fi eu stelist..dar nu inseamna ca`s si o oaie ... din pacate..in romania s-a ajuns sa alegi din doua rele... ok ...dar sa stii ..ca una e mai buna decat cealalta... si sa stii ca mereu te infulenteaza ..si conteaza enorm ce partid este la putere ... Uite ..de exp PSD-ul a promis majorarea salarilor cu 50 % la profesori ... si acum sunt obligati sa le mareasca ...eh ..ia zi si mie ..de unde se scot banii pentru aceste salarii ?!!? ahh :-? taxe .. platite de tine.. de mine ...de noi toti ;)
    Eh ...in schimb..daca ieseai si votai PNL-ul ... alta era situatia , ei au fost singurul partid care au sustinut imposibilitatea acestor majorari de salarii ;)
    De retinut ca PNL-ul este un partid de dreapta...la fel ca si PD-L ul ... insa ..acolitii lui base au promis si ei majorarea salarilor ...
    Eh ..asta e doar un exemplu ...
    Revenind ..sa stii ..ca in Germania functioneaza foarte bine o alinata intre un partid de stanga ..si unul de dreapta... si sa stii ca asta e cea mai buna solutie..pentru ca asa ..se tempereaza unii pe altii ....
    Dar nahh ..daca nu se vede rostul de a vota... acum vei vedea rostul de a scoate bani din buzunar :)) smart move ;)

    ReplyDelete