Friday, November 28, 2008

Drum bun drum bun toba bate drum bun bravi romani Uraaaaa cu sacul legat in spate cu armele in maini fie zi cu soare fie sau cerul noros noi trecem voios Drum bun . Fain cantecelul ... comunist sau nu imi place , ma face din un pusti morocanos , in fiecare dimineata , un pusti foarte vesel si zambaret . E mai bun ca o ceasca de cafea . Si cu asta ma potolesc pentru ca vroiam sa spun ceva important . A da ! A.M.R 2. Suntem in mare criza , lucram cu spor , suntem spiridusii lui Mos Craciun , doar ca noi ne chinuim sa te convingem sa ne votezi , mai bine zis pe sefu' . Daca nu iti dam cu pliantele in cap prostule nu intelegi ca noi suntem cu tine ei cu ei ce Dumnezeu . Asta zic PD-L-istii . PNL-istii nu zic nimic . Mai bine il puneau pe Orban sa le cante studentilor la chitara si se auzea si de ei ceva capania asta . Drum bun . Drum bun . Uraaaaa . Cu armele in mana aseara am rupt banere ;;) :X :X :X . Hai si voi cu noi , pambam . :P Ura . Ahh ce draci am ... NU II MAI SUPORT X( . M'am saturat de atatea tampenii , de atatia hoti care striga hotule . Vreau sa stiu si eu cu cine votez .Vreau sa am pe cine sa votez . Deci avem de gand sa facem ceva .. ?

1 comment:

  1. haha misule ..asta era intr-una dintre perioadele cand ma injurai ... :) ...
    intr-o oarecare masura ai dreptate...campania este momentul ...cand hotul strica hotii ! :P
    si nimeni nu se abtine de la alte comentarii
    life sucks ... keep on drinking

    ReplyDelete