Wednesday, November 28, 2012

Nimic notabil ....

Nu pot sa nu remarc faptul ca desi suntem in plina campanie, nu sunt lovit din toate partile de mesaje care imi garanteaza o viata mai buna, o schimbare majora. Ceva nu merge. Poate ca USL-ul e prea sigur pe el sau poate ca ARD-ul nu mai crede in sansa lui. Poate ca toata lumea e speriata de PP DD. In alti ani ma simteam mai dorit. Nu am primit nici galetusa, cu ceas si calendar, nici jumatate de adidas de la doamna aia blonda, mereu uit cum o cheama. Am primit doar un amarat de pix si un pliant de calitate proasta. E numai vina lui Victoras. El si cu spaga lui electorala de maxim 10 lei sau cat Doamne Dumnezeule e. Ma simt inutil. Dar nu asta e motivul pentru care scriu. Motivul e simplu. Vreau sa fac previziuni. Mama Omida ma cheama. 1. Usl-ul o sa pice si singurul candidat important pentru presedentie o sa fie Oprescu. 2. De Crin o sa auzim din ce in ce mai rar. 3. Usl-ul nu o sa scoata cat cred ei, si ma refer la numarul de voturi. Cred ca o sa avem multi independenti prin parlament. Parerea mea nu ma judecati. Poate cu asta trebuia sa incep. Motivul nr.1. 4. Dar nu in ultimul rand, tot eu prostul, care indura frigul sa ajunga la un loc de munca jegos si care ma face sa imi bag unghia in gat si ma obliga sa pup in cur un sef libidinos, pierde. Iar o sa ajunga niste zdrente sa ma reprezinte. O sa turbez iar pe la televizor de nervi si o sa imi vina sa imi faca o lobotomie. Ps In caz ca nimeni nu se prinde eu iar nu votez. Sfios imi cer scuze pentru deranj, Mihai Haita.

No comments:

Post a Comment